Maiki9716 Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Jeg er innkalt til førstegangstjeneste, men har slatters kne. Forsvaret visste ikke noe om kneet mitt på sesjon, men jeg har fått problemer med kneet mitt i etterkant. Kneet er såpass dårlig nå at jeg vet jeg ikke kan fullføre en aktiv tjeneste i forsvaret, tviler t.o.m. på at kneet tåler rekrutten. Jeg er redd for at de tar meg inn og gir meg en slags "dritt" jobb, som å vaske eller stå vakt. Derfor ønsker jeg heller å gå rett på studiene, og ikke gå inn i forsvaret. Hvordan skal jeg gå frem for å ikke gjennomgå førstegangstjenesten?Vil de dimme meg når jeg sier til legen at jeg har kneproblemer? Bør jeg si fra tidligst mulig? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Si ifra ASAP så blir du nok mest sannsynlig dimmet. 1 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Få legen din til å skrive en legeerklæring, så sender du inn den til forsvaret. Så vil du bli dimmet mest sannsynlig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå