Delvis Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Er det normalt at batteriet tappes ut mye fortere, når det ikke er simkort i mobilen? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Batteriet tappes i kulde, SIM-kortet skal ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2019 Er en windows lumia 640 som jeg nettopp har byttet ut, så det er ikke viktig. Bare nysgjerrig.Er ikke kulde, ha ligget likt på bordet her som før. Men etter at jeg tok utav sim-kortet, tapper den seg helt ut i løpet av en halv dag, uten bruk og etter full opplading.En tilfeldighet at batteriet ble dårlig akkurat på samme tidspunkt? Før jeg tok utav sim-kortet tok den nesten en uke med bruk før batteriet måtte lades. Har prøvd 4 - 5 ganger nå, samme hver gang. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Sett den i flymodus så forsøk igjen 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Sett den i flymodus så forsøk igjen Ja du, da ble det normalt igjen. Hva forteller det egentlig? Har aldri hatt på flymodus før. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Ja du, da ble det normalt igjen. Hva forteller det egentlig? Har aldri hatt på flymodus før. Aldri flydd fly før? Flymodus deaktiverer alle sendere (2G,3G,4G bluetooth,Wifi) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Har alltid skrudd mobilen helt av jeg når jeg har flydd Men det er faktisk en stund siden sist jo. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Ja du, da ble det normalt igjen. Hva forteller det egentlig? Har aldri hatt på flymodus før. Har du telefon uten SIM, med flymodus avslått, så vil den bare søke etter SIM heletiden uten at den går i "sleep". Skrur du på flymodus, så stenger den alle funksjonene knyttet til det, slik at den ikke vil bruke ressurser på det lenger. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Aha. Skjønner, der har vi nok svaret ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå