ProphetSe7en Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Lest litt rundt på nett, og virker som at det er Dyson og Philips som gjelder når det kommer til håndholdte støvsugere på batteri. Begge kommer med motorisert støvsugerhode, så vil tro det gjør underverker på teppene her i hus sammenlignet med dagens støvsuger. Noen som har testet både Dyson og Philips og kan si noe om de ulike modellene? De er vel begge å få til rundt 4500 ved ulike salg. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 V11 er vel den nyeste og beste til Dyson. Og den koster over 6k Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2019 V11 er ikke aktuell grunnet pris. V8, V10 og Philips er vel de som er aktuelle for min del. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 De fleste gjør vel som deg; leser litt rundt på nettet om erfaringer og testresultater og ser på priser, og ender opp med å kjøpe en av dem. Jeg vet ikke om noen som kjøper 2 stk for å kunne sammenligne. (Jeg kjøpte en Dyson V6 for noen år tilbake, og den er bedre til å få driten opp fra tepper enn noen annen støvsuger jeg har brukt. Men den går relativt fort tom for strøm, synes jeg, men det kan jo skyldes at jeg ikke lader den mellom øktene, så når jeg plukker den opp er batteriet langt fra fulladet. Den lades raskt opp til en brukbar ladning, dog.) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Men er det ikke litium-batteri på V6? Isåfall trives de best og har lengst levetid når de er relativt fulladet. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Men er det ikke litium-batteri på V6? Isåfall trives de best og har lengst levetid når de er relativt fulladet. Jo, men jeg kjøpte ikke støvsugeren for å ha den stående til lading - jeg kjøpte den for å gjøre rent. Og da er det ikke alltid at den finner veien tilbake til laderen med en gang ... Hvis den hadde krabbet bort til laderen selv, så hadde sikkert både den og jeg vært happy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå