nor50 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 På mine 2 siste, men mest på den siste PC'en jeg har, har jeg opplevd en del krasj med RX 580. Hadde bestandig AMD før i tiden før jeg hadde ett par PC'er med Nvidia, uten noen spesielle problemer. Har jeg bare vært uheldig med mine installasjoner? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Da er du bare uheldig, kortet er ganske stabilt. Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Hva slags strømforsyning har du? Den er ganske kravstor til GPU å være. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Når kræsjer maskinen? I spill eller på skrivebordet? Hvis det er i spill, hva skjer om du senker klokkefrekvensene kortet kjører på med AMD Wattman? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg har over 1000W i begge 2. Spiller ikke, får bare plutselige krasj. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Hvordan kræsjer det?Blåskjerm? Wattman reset? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2019 Husker ikke hva det står, men ett eller annet om at det på grunn av krasj er resatt innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå