Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fattern drar resten av gjengen med seg stort sett hvert år, motvillig vel å merke.. men det er jo litt gøy da, selv om det er utrolig tåpelig og absurd.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tihi.. /me har et NF7-S v.2 på treet i år Beste julepynten _ever_! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 juletreet pyntes med pynt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hmm.. Hu mor sa eg måtte ta det ned igjen.. Lurer på korfor, det var jo så fint Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Vi har et amerikansk tre selvfølgelig, importert fra Montana. Kosta oss 5000$ men, pyttpytt. Har et amerikansk "kulesett" der vi har bilder av Bush, amerikanske flagg og selvfølgelig på toppen har vi vi en stjerne som blinker "god bless America". Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 lol 4 real? Bor du i kollektiv med jokke eller noe? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) lol 4 real?Bor du i kollektiv med jokke eller noe? Jeu, glemte den roterende juletrefoten. Også lagd i US of A "the home of the kewl and brave ones" Endret 24. desember 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Pynte juletre oppskrift : Kjøp ett plastikk tre (har teppegulv så vanlig juletre er uaktuelt) Kast ut masse pynt på det Er treet skjeft, prøv å drikk øl/sprit/vin til det ikke lenger er det Go jul til alle sammen :-) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ingen som har bilde av treet sitt da? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg får dekorere kaktus'en min jeg... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Dakkar.... Skal ta bilde av treet i kveld. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Som nå har blitt dynket ned med min søster LENKER... F AEN! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Najs ashantii, det skulle jo også bare mangle at dere synger cøntrisanger med lettere nasjonalistisk innhold og STÅR rundt treet (det er jo tross alt roterende juletrefor). Flotte saker EDIT: Hva er galt med lenker? Er det kommunistisk? Endret 24. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hehe, nå ser ikke juletreet vårt ut. jeg skal presentere et bilde av treet imorgen eller i kveld jeg.... Har du hørt cøøntry-Ray, med "Where the stars and Stripes and the Eagle FLLLLLLLLLLLLLLY"? Da heller "Don't mess with America!!!" Tror vi holder oss til vanlig julesanger, og da ingen i min familie kan synge, er Cder kjækt. Kanskje vi skal spille Coca-Cola-sangen!!! Ja, jeg ser det, og jeg liker det. UTROPSTEGN! Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kanskje det gjemmer seg en liten fjortiss i deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå