Arctic Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Se emne tittel. Legger inn mitt litt senere tror jeg.. Endret 22. desember 2003 av Arctic Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hørte tips om at man bør ha litt vann i foten.. ellers tørker treet fort ut, og man får grannåler i hele huset.. ellers er jeg tilhenger av ikke å lesse på for mye julepynt.. symmetrisk nazi presisjon er ikke nødvendig på et juletre syntes jeg.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Vi har et ordentlig amerikansk sett med glasskuler og tilhørende spyd. Kun det settet er akseptert. Da blir det juletre da! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg er ikke mye for glitter og norske flagg, ellers går det meste. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 På jobben pyntet vi treet med sprøyter, gassbind, kompresser o.l. Men da ble sjefen forbannet Synes treet ble fint jeg, men vi måtte opp på loftet å hente den tradisjonelle julepynten til slutt... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva med noen Deltaer, kald katoder og noen fine LED's Trur det ville gjort susen Hjemme har vi alt mulig juggel, masse glitter og noen Norske flagg... Har på rommet mitt et slags juletre som består av fiberopptikk, ganske kult igrunn, endrer farge hele tida og Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva med noen Deltaer, kald katoder og noen fine LED's Det gjør SuSE ja. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Skal kjøpe masse neonwire med batteri inverter og fyre på til neste år Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har mod'et juletrefoten i år.. Nå er foten plassert oppå en gammel 4,3gb harddisk... skulle vel klare ca 5000 omdreininger nå håper jeg Da slipper vi å gå rundt det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hva slags tretyper skal man ha da? Gran, fjellgran, furu eller edelgran? Hos oss er det alltid edelgran! Men det kostet jo flesk... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vi kjører visst edelgran, det ene året vi IKKE gjorde det fikk vi et tre som lukta reinsdyrpiss, eller noe sånnt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 På Hafjell, hvor det overlates til et selskap å sette inn juletre, fikk vi en gran... Og hvor det drøsset (drysset?)... Men jeg synes personlig at fem hundre kroner for et tre på 190 er for meget. Altfor meget. PLASTIC, HERE I COME!!! Forøvrig har mamma fått igjennom at vi skal ha levende lys i år som før. Hva slags lys skal man ha? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hmmms... plastikktre er jo direkte harry og styggt, men det er visst ganske vanelig i statene, er det ikke? Ikke så rart egentlig... Levende lys på treet er brannfare deluxe, håper dere har godt brannvarslingssystem. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vi har alltid hattt levende lys når vi har feiret hjemme... Aldri noen fare eller skade skjedd, bortsett fra at overnervøse farmor krever at det skal stå tre bøtter med vannr undt treet.... Plastiktrær kan være veldig fine.. De kan også være ja, veldig HARRY. Særlig med snespray og annet på... Men fordelen: De drysser ikke! Ja, det er vanlig i US, det er litt vanskelig å ha et ekte juletre i Florida... Det holder i såfall lenge! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ja, det er vanlig i US, det er litt vanskelig å ha et ekte juletre i Florida... Det holder i såfall lenge! Akkurat det jeg trodde... Jaja, jeg benytter anlednigen til å ønske alle i tråden en riktig god jul Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Lillejulaften er pyntejuletredag her i huset. Vanlig tradisjon i de tusen hjem det eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jo da, det skal gjøres i kveld! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) mhm.. Pleier alltid å pynte i kveld ja. Off.. Må vel snart inn i "veggen" her og hente pynten snart.. (Altså, bur på loftet og så er det slike små "rom" inni veggene.. Skjønner?) Btw: Trudde det var ulovlig med levande lys på treet her i landet pga. brannfare? Endret 23. desember 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Her i huset også. Kjøper også edelgran - de mer tradisjonelle typene har en evne til å drysse veldig. Hadde det første året i dette huset - og for å si det sånn... det satte sine spor. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Når ble levende lys forbudt???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå