Slartibartfast Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er på utkikk etter ett headsett til å bruke på ipod og pc'en.. Har en Sony skjerm med integrerte høytalere, men desse er ikke særlig bra Skjermen har en helt vanlig utgang for minijack så det er ett poeng at det skal være kun en minijack plug som er nødvendig... Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hvis du er villig til å legge litt spenn i noen headphones som matcher ipoden perfekt anbefaler jeg disse: Sony Fontopia ellers kan jeg anbefale MDR V700 fra sony som bl a selges på komplett Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Kor mykje har du tenkt å bruke? Koss PortaPro er bra til bærbart. Veil. kr700, og Koss UR40 er ein OK allrounder som er lukka og kanskje egnar seg bedre om du skal bruke det til PC'en og, Veil. kr800 Endret 22. desember 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Meningen er å bruke de til pc'en når jeg sitter der og til ipod når jeg ikke er ved pc'en eller i bilen.. Lite lurt med supert headsett mens en kjører bil Har vurdert koss.. men hvilke importører har disse? Jobber i databransjen så jeg hadde håpt å få de litt billigere vil bruke ca. 1000 lappen max... Har nettopp brukt 30000 på ymse utstyr... Endret 22. desember 2003 av Slartibartfast Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 www.microplex.no har koss. Selger dei ganske billig og.. Elllers så har dei fleste hifi forretningar slike. Lenke til kommentar
Jibarm Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ...ellers kan jeg anbefale MDR V700 fra sony som bl a selges på komplett Er meget fornøyd med dem. Fin lyd som aldri blir skarp eller irriterende, samt at du og omverdenen hører lite av hva som skjer på andre siden av hodetelefonene. Lite lyd ut, lite lyd inn. Eneste bakdelen er at mange opplever at de klemmer for mye ved lang tids bruk, men med litt tøy og bøy på bøylen så har jeg blitt kvitt det problemet. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Kor mykje har du tenkt å bruke? Koss PortaPro er bra til bærbart. Veil. kr700, og Koss UR40 er ein OK allrounder som er lukka og kanskje egnar seg bedre om du skal bruke det til PC'en og, Veil. kr800 ville vaert veldig forsiktig på å anbefale ur-40 hvis jeg var deg ! lyden er grumsete, skarp og de er langt ifra lukkede ;| Endret 24. desember 2003 av Sandiz Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kor mykje har du tenkt å bruke? Koss PortaPro er bra til bærbart. Veil. kr700, og Koss UR40 er ein OK allrounder som er lukka og kanskje egnar seg bedre om du skal bruke det til PC'en og, Veil. kr800 ville vaert veldig forsiktig på å anbefale ur-40 hvis jeg var deg ! lyden er grumsete, skarp og de er langt ifra lukkede ;| Ikkje dei eg har prøvt ivertfall.. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kor mykje har du tenkt å bruke? Koss PortaPro er bra til bærbart. Veil. kr700, og Koss UR40 er ein OK allrounder som er lukka og kanskje egnar seg bedre om du skal bruke det til PC'en og, Veil. kr800 ville vaert veldig forsiktig på å anbefale ur-40 hvis jeg var deg ! lyden er grumsete, skarp og de er langt ifra lukkede ;| Ikkje dei eg har prøvt ivertfall.. hmm kan hende at du var heldigere enn meg da.. for standard ur-40 moddelen har bare en tynn bit med skummgummi som isolerer fra omverdenen http://www4.head-fi.org/forums/showthread....light=koss+ur40 er ingen dårlig headphone da men finnes sikkert langt bedre imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå