Torstein Norum Bugge Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 ... og det er faktisk ikke spesielt risikabelt å kjøpe brukt heller.GUIDE: Bruktmobilmarkedet Bruktmobilmarkedet syder av gode tilbud Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Loco pris på Huawei P20 Pro på Power denne uken. 4490kr ? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Loco pris på Huawei P20 Pro på Power denne uken. 4490kr Nice! Litt surt å betale 4000 for en brukt en da.. 4 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Jøss, flott at Tek.no endeleg oppdaga det store bruktmarkedet. Eg synst det var merkeleg at dei berre skreiv mange kjøpsguidar for nye ting utan å seie eit pip om bruktmarkedet. 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Hva med å skrive en artikkel om hvor gode tilbud man kan finne på tidligere toppmodeller i butikkene? De fleste annonsene på finn krever jo høyere pris enn hva telefonene nå koster nye. 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Ser stadig folk som skal selge elektronikkdingser for mer enn dagens nypris. Gjelder å orientere seg litt på markedet. Videre er det jo skjedd en rivende utvikling, så man bør også se hva man kan få av nye varianter. En Pocophone F1 fra Kina koster feks ca 2,5k. Den har Snapdragon 845, bra batteri og ellers normale specs. 2 Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Herlig når det alltid skrives "til en brøkdel av prisen". Noe som før kostet 100 kroner men nå 99 vil også være til en brøkdel av prisen. Skriv heller bare rimeligere eller billigere. 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Etter jeg startet i helsevesenet har jeg aldri villet vurdere en brukt mobiltelefon igjen. Det hjelper ikke at telefonene blir tatt inn og gjennomgått. Og rengjort. Folk er så dårlig på hygiene at jeg blir kvalm. 1 Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Etter jeg startet i helsevesenet har jeg aldri villet vurdere en brukt mobiltelefon igjen. Det hjelper ikke at telefonene blir tatt inn og gjennomgått. Og rengjort. Folk er så dårlig på hygiene at jeg blir kvalm. Bare å dynke tlf'n med Antibac! 1 Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 5. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2019 Etter jeg startet i helsevesenet har jeg aldri villet vurdere en brukt mobiltelefon igjen. Det hjelper ikke at telefonene blir tatt inn og gjennomgått. Og rengjort. Folk er så dårlig på hygiene at jeg blir kvalm. Gitt at kriteriet i guiden er at mobilene er plettfrie og at samtlige (foruten OnePlus 6) er vanntette vil du i mange tilfeller bare kunne vaske den med zalo og vann :-) Ikke at vi anbefaler det på generelt grunnlag, altså – eller tar noe ansvar for egen feilvasking. 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Etter jeg startet i helsevesenet har jeg aldri villet vurdere en brukt mobiltelefon igjen. Det hjelper ikke at telefonene blir tatt inn og gjennomgått. Og rengjort. Folk er så dårlig på hygiene at jeg blir kvalm. Værsego. https://www.apotek1.no/produkter/antibac-vaatservietter-for-touchscreen-12stk-977504p Vi har hauger av disse på sykehuset. 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Det som er tråkig ned Android mobiler er at når modellen er to år fra lanseringsdato, er det slutt på oppdateringer. Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 "PS: prisene for bruktmobilene er for enheter i plettfri tilstand og oppover." Så det lønner seg å lete etter de mobilene som er bedre enn de som er i plettfri stand? Mulig jeg misforstår, men trodde plettfri stand var tilnærmet lik ny... Så hva da oppover her betyr overgår min fatteevne. 1 Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Det som er tråkig ned Android mobiler er at når modellen er to år fra lanseringsdato, er det slutt på oppdateringer. Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg har en 3 år gammel samsung A5, det tikker da stadig inn oppdateringer på den. Både for telefonen, og Android. Men mulig andre selskaper slutter å oppdatere før. Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Etter jeg startet i helsevesenet har jeg aldri villet vurdere en brukt mobiltelefon igjen. Det hjelper ikke at telefonene blir tatt inn og gjennomgått. Og rengjort. Folk er så dårlig på hygiene at jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Om du jobber i helsevesenet bør du kunne rengjøre helt enkle og fine flater. Om ikke synest jeg du skal be sjefen din i et kurs i dette. 2 Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Hva med å skrive en artikkel om hvor gode tilbud man kan finne på tidligere toppmodeller i butikkene? De fleste annonsene på finn krever jo høyere pris enn hva telefonene nå koster nye. Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 De skriver da i artikkelen at butikkene har rimlige nye modeller som er et par år gamle, og de har lagt med link til prisjakt.no så du kan se butikkprisen. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Om du jobber i helsevesenet bør du kunne rengjøre helt enkle og fine flater. Om ikke synest jeg du skal be sjefen din i et kurs i dette. Det er fortsatt kriker og kroker i slike nye telefoner. Og nei, jeg skal ikke ha en brukt telefon med skitt i krikene. Ferdig snakket. Det blir ny telefon på meg når jeg skal ha en. Samme hvor mye kursing og kompetanse dere mener jeg må tilegne meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg