Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 (endret) Jepp, mye vas ang. "miljø" for tiden, kanskje særlig når politikere må ha noe markedsføring ut i media. Når det gjelder såpass komplekse saker som miljøeffekter kan det se ut til at langt de fleste velger kortsiktige reklame poeng istedenfor tiltak med garantert effekt. Det gjelder sannsynligvis å vedta noe en kan skryte av samtidig som det ikke slår allverdens ut i budskjettene eller skaper velgerflukt. Endret 6. mai 2019 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 (endret) Nettopp, det blir spørsmålet, om det er miljøvennlig. Kjapp google så fant jeg et finsk selskap som fant løsningen uten og bruke plastikk eller flourkjemikalier. ISLA heter produktet. Tester viste at disse ISLA koppene kunne holde vann i 2 dager, og alkohol holdige drikker i et par timer. Før dem startet og lekke litt. Fungerer fint på varm og kald drikke. Coatingen demmes er såklart hemmelig. Men er vann-basert. Endret 6. mai 2019 av DirekteDemokrati 1 Lenke til kommentar
Hamran Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Da har jeg prøvd engangsbestikk i tre på snitter. Helt ubrukelig, gikk over til å bruke fingrene. Eneste fordel er at nå kan jeg med god samvittighet, begynne å slenge fra meg miljøvennlig søppel alle steder. Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 nå gir staten blanke i forurensning men ny satsing i olje, så å lytte til politikere som snakker om miljø og hva de pålegger vanlig folk ,når de ikke tar grep selv , blir litt lattelig plastikk poser til mat er greit, det er 50 poser x 4 mill pr år , men da må det finnes ett alternativ. 2 poser 400 mill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå