AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Jeg er alltid tørst og har alltid lyst på noe salt og jeg har alltid lavt blodtrykk. Når jeg spiser salt, så må jeg hyppig tisse og jeg får lavere blodtrykk. Når jeg drikker litt vann får jeg ofte kramper og hjertebank som bare gir seg av å spise salt. Jeg spiser sånn rundt 20 gram med salt jevnt fordelt hverdag og drikker sånn 1.5L til 2.5L vann hver dag også jevnt fordelt. Noe er galt, men jeg vet ikke hva. Anonymous poster hash: 6e24d...464 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Dra til legen, legen finner det ut. Så kan du heller poste svaret her selv senere Endret 4. mai 2019 av aklla 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2019 Dra til legen, legen finner det ut. Så kan du heller poste svaret her selv senere Men jeg har vært hos legen og han sa bare at man ikke bør spise mer enn 5 gram salt om dagen. Men det har jeg prøvd og det er enda værre. Anonymous poster hash: 6e24d...464 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Da drar du til legen igjen og sier det.. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå