SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Jeg har tenkt å starte en ny tråd, hvor man skal skrive f.eks. "Minibuss er for de som synes at buss ble for vanskelig". Så skriver neste person "Buss er for de som synes at tog ble for vanskelig". Så gjør nestemann det samme. Da begynner jeg. Radio er for de som synes at TV ble for vanskelig. Endret 4. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Jeg skjønner ikke helt leken, kan du utforme den på en annen måte. ¦| 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Jeg skjønner ikke helt leken, kan du utforme den på en annen måte. ¦| Ironien med dette innlegget er perfekt Endret 4. mai 2019 av Jokerjævel 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ironi er for folk som synes at sarkasme er for vanskelig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ironien med dette innlegget er perfekt Beklager, jeg skjønner fortsatt ikke. :dontgetit: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Jeg har tenkt å starte en ny tråd, hvor man skal skrive f.eks. "Minibuss er for de som synes at buss ble for vanskelig". Så skriver neste person "Buss er for de som synes at tog ble for vanskelig". Så gjør nestemann det samme. Da begynner jeg. Radio er for de som synes at TV ble for vanskelig. Ironi er for folk som synes at sarkasme er for vanskelig. Du må begynne fra førsteposten, Pliscin. Fortsett med f.eks. TV er for de som synes at... ble for vanskelig. Endret 4. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 TV er for de som synes at teater ble for vanskelig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2019 Teater er for de som synes at musikk ble for vanskelig. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Musikk er for de som synes hydroponisk ørretkultur ble for vanskelig Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2019 Hydroponisk ørretkultur er for de som synes at tungeskjæring ble for vanskelig. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Tungeskjæring er for de som synes at logopedi er for vanskelig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2019 Logopedi er for de som synes at synstest ble for vanskelig. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Synstest er for de som synes at fustasjeopphengsforkoblinger er for vanskelig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 (endret) Fustasjeopphengsforkoblinger er for de som syntes lærebøker er for vanskelig. Endret 7. mai 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2019 Lærebøker er for de som synes at noveller ble for vanskelig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Noveller er for de som synes innholdsfortegnelser ble for vanskelig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Innholdfortegnelser er for de som synes at bruksanvisning ble for vanskelig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Bruksanvisning er for de som syntes kurs ble for vanskelig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Kurs er for de som synes at opplæring ble for vanskelig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Opplæring er for de som synes selvstendighet er for vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg