zeitgeist Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg er lei støyende disker og har lett etter en med lavt DB-utslipp. Valget står mellom Seagate og Samsung. Seagate kjenner jeg fra før, men ikke Samsung. Finner ikke særlig med tester/omtaler. Men jeg ser de selger merket på PS Data. Lurer på denne: SP1614C. Er Samsung noe å satse på? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har to Samsung diusker på 160GB. En på 7200RPM og en på 5400RPM. Anbefales! Støyer lite og jeg har ikke vært borti noe som kan ligne på proglem med de (men har ikke hatt de så voldsomt lenge heller). Jeg ville valgt Samsung. Lenke til kommentar
Morph3us Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har nettopp fått meg en Seagate S-ata 160gb og jeg anbefaler Seagate på det sterkeste! Bra ytelse, minimal støy og varme Har aldri vært borti Samsung og jeg ville heller valgt et merke som jeg har hørt mer om, slik som Seagate..de har jo et godt rykte og er av bra kvalitet Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det ligger en sammenlignende test HER. Etter å ha kikket litt på den testen får jeg lyst på en samsung disk selv Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) ville nok gått for Seagate, men Samsung er da gode disker de også, har en gammel 20 gig'er og den funker fett, selv etter 4 år med tortur EDIT: trykkleif Endret 24. desember 2003 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå