AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Jeg får mageproblemer av Cetirizin og lurte på om noen kanskje har forslag til bytte av tabletter? Anonymous poster hash: 7f78d...939 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Kestine, Telfast, Aerius og Xyzal Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2019 Takk, du mener at man får mindre magetrøbbel med en av disse? Anonymous poster hash: 7f78d...939 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Takk, du mener at man får mindre magetrøbbel med en av disse? I stort sett alle medisiner har gastrointestinale bivirkninger. Noen medisiner gir slike bivirkninger hos >10. I ditt tilfelle tilhører du gruppen <100, som har bivirkninger av cetirizinhydroklorid. De preparater jeg har foreslått, inneholder annen virksom substans. Det kan altså bety at du ikke vil oppleve bivirkninger av dem. Jeg vil slå et slag for Xyzal som er 3. generasjons antihistamin. Hvis du får bivirkninger av disse, er det ikke umulig at det er selve antihistaminfunksjonen du reagerer på. Da må du i samråd med legen finne andre preparater som virker på en annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå