xrays Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Noen som vet om det finnes rimeligere måter å sende brev til USA enn fx Bring som har rabatt til bedrifter som sender mm 200 stk.? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Skal du sende 200 brev? Det er sikkert lurt å spesifisere brevene (størrelse, vekt og antall). Lenke til kommentar
xrays Skrevet 4. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2019 Ja det har jeg. Men lurte på om det var andre alternativ enn Bring og posten. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ja det har jeg. Men lurte på om det var andre alternativ enn Bring og posten. Sverige blir vel neste alternativet med 21sek for 50 gram brev. Hvis en tenker utenfor boksen så kan du kontakte noe firma i USA og få de til å sende brevene for deg innen usa hvis det kan sendes over og skrives ut. Evt sende alle 200 brevene i en pakke og så slenge på amerikanske frimerker i usa. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ja det har jeg. Men lurte på om det var andre alternativ enn Bring og posten. Det må vurderes ut fra dimensjonene og vekten på brevene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Sjekk Jetcarrier og lignende. Forhåpentligvis tilbyr de å sende brevene samlet i en stor eske til USA og deretter poste de for innenlandsfrakt der borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå