germ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei! Hadde en annen disk i maskinen som jeg innstallerte win på. Denne disken er nå ute men boot-alternaltivet dukker fortsatt opp i oppstarten. Denne "windowsen" ligger også som alt.1 så jeg må trykke ned i enter i oppstarten for å komme inne i gamle/riktige windows. Hvordan kan jeg fjerne denne? Takker, og en riktig god jul til alle forumbrukere! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kjør msconfig.exe. Velg BOOT.INI. Trykk knappen "Check All Boot Paths". Tror det skal hjelpe, lærte det av en gluping her på forumet. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 feil. dette justerer du i windows (xp eller 2k). properties på my computer. advanced. startup and recovery. settings knappen. "default operating system" settingen er det du skal endre. (jeg har SEFF engelsk OS). -s Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Om ikke det virker kan du åpne boot.ini i notisblokk så fjerner du den "booten" som ikke er aktuell lengre. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det spørs om ikke alle 3 metodene egentlig gjør akkurat det samme. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det spørs om ikke alle 3 metodene egentlig gjør akkurat det samme. Tror jeg også, kom bare med den metoden jeg har brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå