Rodal trym Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 hei, idag var jeg og såg på en rieju mrt 50cc 2014 mod og den virket veldig grei. jeg dro hjem og sendte en melding til en jeg kjenner som selger slike sykkler og han sa at det var ingen ting og ha det var bare skikkelig dårleg kvalitet. hva erfaringer har dere med denne sykkelen? Lenke til kommentar
Anonym123456123 Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 hei, idag var jeg og såg på en rieju mrt 50cc 2014 mod og den virket veldig grei. jeg dro hjem og sendte en melding til en jeg kjenner som selger slike sykkler og han sa at det var ingen ting og ha det var bare skikkelig dårleg kvalitet. hva erfaringer har dere med denne sykkelen? Har lite peiling på dem, men hørtes ut som han hadde det og,i og med at han ikke kom med noe mer spesifikt. En moped fra 2014 fungerer helt sikkert fint til sitt bruk, sålenge du får en grei pris. Kjør på?? (Nå har ikke jeg sett denne mopeden, men snakker sånn generelt). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Rieju ligger godt over de kinesiske men er dårligere enn f.eks. Japanerne. Men det er god deletilgang og de er ganske populære. Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Vet ikke med så ny siden jeg er av eldre generasjon, men husker når rieju var nytt å alt skulle trimmes.Det rista å vibrerte som bare det.En skjærte seg flere ganger med ny sylinder.Men dette er lenge siden, å de var blo-trimma. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Vet ikke med så ny siden jeg er av eldre generasjon, men husker når rieju var nytt å alt skulle trimmes. Det rista å vibrerte som bare det. En skjærte seg flere ganger med ny sylinder. Men dette er lenge siden, å de var blo-trimma. Rieju ligger godt over de kinesiske men er dårligere enn f.eks. Japanerne. Men det er god deletilgang og de er ganske populære. I min tid var Minarelli's AM6 i alt. Rieju, Yamaha, Aprilia, Peugeot, motorhispania, osv osv.. Nå er det visstnok fortsatt Minarelli som produserer motoren i Rieju. Og så vidt jeg vet, er Minarelli en del av Yamaha. Endret 7. juni 2019 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå