SarahG Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Snart siste frist for å si hvordan du synes regjeringens dataspillpolitikk skal se ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Som det meste annet er dette noe det offentlige skal holde fingrene langt unna. Alt de tar i ødelegger de, skaper monopoler og kanaliserer enorme summer av skattepenger inn i lommene på noen få. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Åhrrr. Jeg kjenner nakkehåra stritter. Dataspill og politikk, ikke bare i samme setning, men i et ord, til og med... Politikere bør holde pølsenesnabbene vekk. Sjøl om ideen bak kanskje er vennligsinnet, er resultatet som regel et annet. Hvorfor vil de inn å ha noe å si? Burde ikke spill-utvikling være underlagt de åpne markedskrefter? Skal vi få reguleringer og avgifter på E-sport? Må man være tilknyttet en union for å få lov til å spille? -Jeg sitter med mange spørsmålstegn i hodet her... ...Hvorfor er politikerne plutselig så opptatt av dataspill?!? 2 Lenke til kommentar
puds Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Åhrrr. Jeg kjenner nakkehåra stritter. Dataspill og politikk, ikke bare i samme setning, men i et ord, til og med... Politikere bør holde pølsenesnabbene vekk. Sjøl om ideen bak kanskje er vennligsinnet, er resultatet som regel et annet. Hvorfor vil de inn å ha noe å si? Burde ikke spill-utvikling være underlagt de åpne markedskrefter? Skal vi få reguleringer og avgifter på E-sport? Må man være tilknyttet en union for å få lov til å spille? -Jeg sitter med mange spørsmålstegn i hodet her... ...Hvorfor er politikerne plutselig så opptatt av dataspill?!? Politikerne er opptatt av det fordi flesteparten av barn og unge er opptatt av det. Hvis du har sterke meninger om det, burde du klikke inn på linken i artikkelen over og sende inn dine tanker og kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå