Gå til innhold

IE6-bruken stupte etter at YouTube-utviklere gikk bak ryggen på ledelsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst IE6?!

Jeg kan ikke engang huske når jeg brukte den sist... Det må være tilbake i den tida jeg spilte flysimulatorer med vektor-grafikk. Gu’bedre. Jeg tror ikke engang ISDN var kommet som Telenors siste innovative... -Det var på den tiden man fremdeles brukte coax-kabel i LANs?

-Tiden hvor MySpace var nytt, hvor html3.x-hjemmesider var det store (-med ‘under construction’-gif).

-Tilbake i den tid hvor passord og kryptering var en liten landsby i Sakhalin Oblast.

Lenke til kommentar

Seriøst IE6?!

Jeg kan ikke engang huske når jeg brukte den sist... Det må være tilbake i den tida jeg spilte flysimulatorer med vektor-grafikk. Gu’bedre. Jeg tror ikke engang ISDN var kommet som Telenors siste innovative... -Det var på den tiden man fremdeles brukte coax-kabel i LANs?

-Tiden hvor MySpace var nytt, hvor html3.x-hjemmesider var det store (-med ‘under construction’-gif).

-Tilbake i den tid hvor passord og kryptering var en liten landsby i Sakhalin Oblast.

Aah, good times! :)

Lenke til kommentar

Med til historien rundt IE6 er det faktum at Microsoft bevisst saboterte ved å implementere ikke-standard løsninger i IE6 for å låse brukerne til nettleseren. Dessverre gikk utallige bedrifter i fellen og fulgte opp med proprietære løsninger, som gjorde det vanskelig åp gvært dyrt å bytte nettleser i ettertid.

Andre nettlesere var nødt til å implementere disse proprietære løsningen til Microsoft for å kunne konkurrere med IE6, og resultatet var at alt gikk så mye tregere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...