Harald Brombach (digi.no) Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 IE6-bruken stupte etter at YouTube-utviklere gikk bak ryggen på ledelsen Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Seriøst IE6?! Jeg kan ikke engang huske når jeg brukte den sist... Det må være tilbake i den tida jeg spilte flysimulatorer med vektor-grafikk. Gu’bedre. Jeg tror ikke engang ISDN var kommet som Telenors siste innovative... -Det var på den tiden man fremdeles brukte coax-kabel i LANs? -Tiden hvor MySpace var nytt, hvor html3.x-hjemmesider var det store (-med ‘under construction’-gif). -Tilbake i den tid hvor passord og kryptering var en liten landsby i Sakhalin Oblast. Lenke til kommentar
TeslaS Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Seriøst IE6?! Jeg kan ikke engang huske når jeg brukte den sist... Det må være tilbake i den tida jeg spilte flysimulatorer med vektor-grafikk. Gu’bedre. Jeg tror ikke engang ISDN var kommet som Telenors siste innovative... -Det var på den tiden man fremdeles brukte coax-kabel i LANs? -Tiden hvor MySpace var nytt, hvor html3.x-hjemmesider var det store (-med ‘under construction’-gif). -Tilbake i den tid hvor passord og kryptering var en liten landsby i Sakhalin Oblast. Aah, good times! Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Med til historien rundt IE6 er det faktum at Microsoft bevisst saboterte ved å implementere ikke-standard løsninger i IE6 for å låse brukerne til nettleseren. Dessverre gikk utallige bedrifter i fellen og fulgte opp med proprietære løsninger, som gjorde det vanskelig åp gvært dyrt å bytte nettleser i ettertid. Andre nettlesere var nødt til å implementere disse proprietære løsningen til Microsoft for å kunne konkurrere med IE6, og resultatet var at alt gikk så mye tregere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå