inaa Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ferske tall: Ny stor nedgang i arbeidsledigheten for ingeniører Lenke til kommentar
Leif D Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Merkligt at det er så mange søkende på ledige tjenster då. Over 200 søkende er vanlig. De som jeg har talet med taler om at det enormt med ledige ingeniører. Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Merkligt at det er så mange søkende på ledige tjenster då. Over 200 søkende er vanlig. De som jeg har talet med taler om at det enormt med ledige ingeniører. Det er nok mange av disse som er i jobb. Mange ønsker seg en annen jobb når tidene nå ser ut til å bli bedre. 1 Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Hurra for innsatsen til de blå!..... Nei vent. Når noe er galt skulle vi skylde på de blå og når noe er bra skulle vi takke for grunnlaget lagt av de røde. Slik lyder første læresetning. Lenke til kommentar
lars4012 Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Merkligt at det er så mange søkende på ledige tjenster då. Over 200 søkende er vanlig. De som jeg har talet med taler om at det enormt med ledige ingeniører. https://varenergi.no/news/2000-applications-for-24-vacancies-in-var-energi/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå