Gå til innhold

Mobilbytte?

nippls

Anbefalte innlegg

Jeg har for tiden en Sony Ericsson T610, men vurderer å bytte den inn i en Samsung E700... :dontgetit: men jeg er litt usikker på om jeg burde gjøre dette... :roll: er det noen som har noen erfaringer med disse mobiltelefonene, og som kan gi meg en pekepinne på om jeg burde forata meg dette valget? Det hadde vært supert om en sjel der ute kunne ha hjulpet meg ;) Takk!!!! :D:D:D

[så vil jeg bare ønske alle en GOD JUL!!!]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har for tiden en Sony Ericsson T610, men vurderer å bytte den inn i en Samsung E700... :dontgetit: men jeg er litt usikker på om jeg burde gjøre dette... :roll: er det noen som har noen erfaringer med disse mobiltelefonene, og som kan gi meg en pekepinne på om jeg burde forata meg dette valget? Det hadde vært supert om en sjel der ute kunne ha hjulpet meg ;) Takk!!!! :D:D:D

DU har jo en helt grei mobil du da :dontgetit:

Vent et år til så du kan få en enda bedre, pokker meg ikke nød for deg å bytte vel?

-Jeg derimot har en 3330 i bukselomma og vurderer og bytte til e700.

Forskjell?

Lenke til kommentar
Jeg har for tiden en Sony Ericsson T610, men vurderer å bytte den inn i en Samsung E700... :dontgetit: men jeg er litt usikker på om jeg burde gjøre dette... :roll:  er det noen som har noen erfaringer med disse mobiltelefonene, og som kan gi meg en pekepinne på om jeg burde forata meg dette valget? Det hadde vært supert om en sjel der ute kunne ha hjulpet meg ;) Takk!!!!  :D  :D  :D

DU har jo en helt grei mobil du da :dontgetit:

Vent et år til så du kan få en enda bedre, pokker meg ikke nød for deg å bytte vel?

Forskjell?

nei... det vil jeg ikke si... :p

Lenke til kommentar

skulle egentlig ikke ha gjort det...

hvistnok er e700 litt mindre og "kulere" men å legge 4000 på bordet for en mindre avansert telefon (gjelder ikke minne og kamera) er noe jeg vil si er litt dumt, når den ikke er bedre på annet en minne og kamera :roll: (minnet kan du ha bruk for, men kameraet hjelper lite på mms og er fortsatt litt for dårlig til vanlige bilder :ermm: )

Lenke til kommentar

Forskjell?

nærmest alt untatt sms,t9 og wap :p (<--- finnes mere avansert og raskere men er det samme nesten)

her er alt jeg kommer på i farten som er "nyere/bedre eller noe som mangler på 3300":

fargeskjerm,java,gprs,IR,kamera,kalender,telefonbok,mms,ems,fargespill,mer avansert sms, email, polyringetoner ++ sikkert mye mye mer...

Lenke til kommentar
Ikke bytt hvis du ikke vil ha en enklere telefon da, E700 har ikke halvparten av SE sine funksjoner

Men har tilgjengjeld bedre design, kamera og lagringsplas??

bedere og bedere lagringsplass..Var det 600kb til java? Sykt! er jo bittelite...greit nok med masse bildeminner,men alikavell,skal holde hardt med 600kb for javaprogrammer ass...

Lenke til kommentar
her er alt jeg kommer på i farten som er "nyere/bedre eller noe som mangler på 3300":

fargeskjerm,java,gprs,IR,kamera,kalender,telefonbok,mms,ems,fargespill,mer avansert sms, email, polyringetoner ++ sikkert mye mye mer...

Er det ikke 3330 vi snakket om?? :dontgetit:

Den har java... har den ikke? ;)

Lenke til kommentar

Forskjell?

nærmest alt untatt sms,t9 og wap :p (<--- finnes mere avansert og raskere men er det samme nesten)

Men den putrer og går som bare det den :thumbs:

Er muligens den mest solide mobilen jeg har vært borti :p

-Uten om kameraten min sin 100% vann og støt sikker! ( ikke sånnt teit, sprut og støv sikkert men en sånn du kan dykke med omtrent :laugh: )

Men ehh medaljen*kremt :ermm: har sin bakside uten om alt det der du nevnte, er jo at taletiden er like ræva som russland er stort... :mad:

Mobilen går både langt og lenge uten bruk... men etter 2-3 dagers passiv bruk ala sms osv.. går batteriet på sekundet om jeg så mye som sier et ord når jeg ringer :mad: fysj!

Alt i alt en gammel sjitt mobil, men er nå langt i fra noen proff bruker og dette skranglet her har nesten holdt

-På tide å bytte?

-Det syns ikke far min, syns dere? :p

Lenke til kommentar
Ikke bytt hvis du ikke vil ha en enklere telefon da, E700 har ikke halvparten av SE sine funksjoner

Men har tilgjengjeld bedre design, kamera og lagringsplas??

bedere og bedere lagringsplass..Var det 600kb til java? Sykt! er jo bittelite...greit nok med masse bildeminner,men alikavell,skal holde hardt med 600kb for javaprogrammer ass...

Hm, vet ikke helt hvor du har fått det fra, men det står totalt 1.5mb som er reservert til java på min e700. Og nå er det 944kb ledig. Det er mer enn nok for meg ettersom jeg aldri laster ned java stuff, og med tanke på at et java spill tar rundt 50kb(ca. det samme med progs) så syns jeg faktisk mobilen har altfor mye plass. Men jeg skal ikke begynne å klage på det nå.

Lenke til kommentar

Hm, vet ikke helt hvor du har fått det fra, men det står totalt 1.5mb som er reservert til java på min e700. Og nå er det 944kb ledig. Det er mer enn nok for meg ettersom jeg aldri laster ned java stuff, og med tanke på at et java spill tar rundt 50kb(ca. det samme med progs) så syns jeg faktisk mobilen har altfor mye plass. Men jeg skal ikke begynne å klage på det nå.

trur jeg så det i mobil eller noe..uanset,sykt og ikke ha det dynamisk uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...