Smedsrud Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Mas lenge nok og du blir hørt.Fans tok tatoveringer for å få en Razer-brødrister. Nå blir den realisert Lenke til kommentar
Populært innlegg Chavalito Skrevet 2. mai 2019 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Den kommer øverst på ønskelisten min når den kommer i salg! Endret 2. mai 2019 av Chavalito 12 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Jævla kult må få meg en sånn når det kommer på markedet! Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 God damn det der var en fet brødrister, må nesten ha en sånn. Kanskje det blir en laptop i samme slengen? 1 Lenke til kommentar
Dolkehjerte Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Har et svært dårlig inntrykk av Razer produkter... så enda et søppel produkt?? 6 Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Den kommer øverst på ønskelisten min når den kommer i salg! Samme her 1 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Så var det å håpe at de faktisk lager en brødrister som er billig nok til at folk kjøper den (eg vil ha!), og ikke en svindyr pc/brødrister hybrid eller lignende.. Endret 2. mai 2019 av morten-89 Lenke til kommentar
H9K627W8 Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Dette her var jo helt konge. Trodde aldri en brødrister skulle være på ønskelista, men jaja, livet evner fortsatt å overaske. Lenke til kommentar
ABNOR Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Den brødristen var kul. Tror det blir en bestselger. Du kan lage et modulært kjøleskap også. Kan man gjemme vekk routeren i toppen på den. 1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Im too old for this shit 4 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Får håpe de reklamerer for pacemaker neste. 3 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Specs? Kommer med tilkoblingsfunksjon til custom liquid cooling loop på PC-en for å kunne bruke overskuddsvarmen fra CPU og GPU til å varme brødet. Brødristeren kan dermed brukes til ‘slow-cook’ eller ‘sous vide’ tilberedning av ristet brød samtidig som man blir kvitt varmen fra PC-en. For hurtigristing av brødet har enheten dual USB3.x inn-porter som brukes til å gi strøm til varmetrådene i risteren samt for å overvåke og styre brødristingen. Det ryktes også om en ‘De Luxe’ -pakke som gir mulighet til å styre varmetrådene i risteren via program på tilkoblet PC slik at man kan få egendesignede motiver på det ristede brødet. 3 Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Har et svært dårlig inntrykk av Razer produkter... så enda et søppel produkt?? Jafy 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Kan den overklokkes? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Jeg vil heller ha en Cylon Toaster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå