Gå til innhold

Nå tar Europa opp kampen om batterimarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lenge vil elbiler ha behov for batteri?

Tror det er på höy tid Europeiske myndigheter, produsenter og kunder/forbrukere, blir informert via fritalende media.

Personlig har jeg gitt daglig oppdatteringer gjennom flere år. I dag vet vi med 100% sikkerhet at batteri ikke behöves da E-Cat SK Leonardo, blir den förste energi kilde som ikke behöver tilfört energi. "Selvopprettholdende/self sustained" Derfor den aller förste menneske konstruerte energi kilde med Cop. uendelig.

Lenke til kommentar

Hvor lenge vil elbiler ha behov for batteri?

Tror det er på höy tid Europeiske myndigheter, produsenter og kunder/forbrukere, blir informert via fritalende media.

Personlig har jeg gitt daglig oppdatteringer gjennom flere år. I dag vet vi med 100% sikkerhet at batteri ikke behöves da E-Cat SK Leonardo, blir den förste energi kilde som ikke behöver tilfört energi. "Selvopprettholdende/self sustained" Derfor den aller förste menneske konstruerte energi kilde med Cop. uendelig.

 

Fake news

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hvor lenge vil elbiler ha behov for batteri?

Tror det er på höy tid Europeiske myndigheter, produsenter og kunder/forbrukere, blir informert via fritalende media.

Personlig har jeg gitt daglig oppdatteringer gjennom flere år. I dag vet vi med 100% sikkerhet at batteri ikke behöves da E-Cat SK Leonardo, blir den förste energi kilde som ikke behöver tilfört energi. "Selvopprettholdende/self sustained" Derfor den aller förste menneske konstruerte energi kilde med Cop. uendelig.

 

Fake news

Olje og gass kan vær overflødig om 30 år! Ikke bare kan, men vil bli overflødig om 30 år. Det som er skrevet i denne artikkel vil jeg kalle en plan B. En ny plan A bør utarbeides med Kald Fusjon som hovedenergi kilde i sluttperioden av omstillingstillingen fra dagens energi struktur. Obs! "E-Cat SK" er satt i drift og neste variant som produserer varme og elektrisitet i kombinasjon, beregnes klart innen kort tid. Den vil da mest sannsynlig få tilnavnet Leonardo. Se oppfinner, Andrea Rossi's begrunnelse: Andrea Rossi 2. mai 2019 klokken 14:05 Kjære lesere: I dag, 2. mai 2019, er det 500 år etter at Leonardo da Vinci har passert. Vi feiret det her med et betydelig skritt fremover mot den elektriske Ecat som også genererer den elektriske kraften til å brenne seg selv. Hva med navnet "Ecat SK-Leonardo"? Vennlig hilsen, AR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...