akelbo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Gearbox delte nye detaljer om det kommende skytespillet.Se en actionfylt time med Borderlands 3 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Her var det 0 nyvinninger gitt. 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Her var det 0 nyvinninger gitt. Nja.. Ikke helt korrekt. De har jo lagt til ting som forbedrer mobiliteten til karakteren din.. Borderlands trenger forsåvidt ingen nyvinninger heller.. De trenger ikke finne opp hjulet på nytt hver gang. 6 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Her var det 0 nyvinninger gitt. Håper du har rett Lenke til kommentar
alike Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Her var det 0 nyvinninger gitt. Og godt er det. Man kødder ikke med noe så perfekt som Borderlands! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg ble mer gira etter å sett gameplay enn det jeg var etter å ha sett traileren. Jeg spilte meg egentlig ganske lei av Borderlands etter å ha pløyd gjennom det meste av dlc til 2'ern, og hoppa helt over Pre-sequel, men spørs om det ikke blir litt Bordelands 3. Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Er vel verdt å nevne at det er en tidsbegrenset eksklusiv avtale på 6 måneder, da er det bare å vente til neste år med å spille det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå