Maskeladden Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Varsellampe begynte å lyse under kjøring på E6 (ser ut som bilen står på bukk, lagt ved bilde), aldri fått den opp før, og den står faktisk ikke i intruksjonsboka til bilen, finner den iallefall ikke. Samtidig som den begynte å lyse, så fikk jeg rødt varsel på bremsene, så jeg antar at det har noe med bremsene mine å gjøre? Noen her som vet hva det kan skyldes? Skiftet bremser (klosser og skiver) på alle fire hjul for 7-8 mnd siden. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 http://www.endtuning.com/ccidcodes/ Inspection reminder står det på den siden. Lenke til kommentar
Iselink Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Fant du ut hva det var? Jeg har samme problemet Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Det må leses ut feilkoder. Dette er ikke en standard ODB-lampe, så da er det mest sannsynlig en merkespesifikk feilmeding som er utløst. Kan være bagetellmessig eller alvorlig, det vet man når man har undersøkt. Lang liste av potensielle årsaker. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Ser ut av den linken over at en kan lese ut mer info med CHECK CONTROL i menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå