Populært innlegg Gavekort Skrevet 1. mai 2019 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 Vi her i diskusjon.no er stolte av å presentere vår splitter nye podcast, Forumet! Forumet er alle våre medlemmer sin podcast! Har du innspill til emner vi skal diskutere? Har du noe spennende du har lyst til å diskutere med oss som gjest? I episodene som kommer så er dere med oss i diskusjonen om alt mellom himmel og jord. Du finner oss foreløpig på: Ikoner fra Freepik Flaticon Creative Commons BY 3.0 15 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 Spennende! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Blir gøy å høre reaksjoner på dette. Vi har arbeidet med dette en god stund nå og eksperimentert med mye forskjellig. Endret 1. mai 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg hadde det litt artigere med å lage teaser-siden enn jeg sikkert burde Kan oppleves flere ganger med ulike klipp og meldinger, gjengen laga noen artige små og lengre snutter! 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg hadde det litt artigere med å lage teaser-siden enn jeg sikkert burde Jah. Hadde litt for store forventninger Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Jah. Hadde litt for store forventninger Som Gavekort skrev i første innlegg, kom gjerne med forslag og konstruktive tilbakemeldinger til podcast-gjengen! Hva som var bra/dårlig, foreslå tema som burde tas opp, forslag til evt. gjester, hvordan kan/bør Diskusjon.no brukes mer/mindre som utgangspunkt for samtaler ol. Så bare kom med innspill på hvordan podcasten bør være fremover, det setter vi pris på! Endret 1. mai 2019 av TSP 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 Som Gavekort skrev i første innlegg, kom gjerne med forslag og konstruktive tilbakemeldinger til podcast-gjengen! Hva som var bra/dårlig, foreslå tema som burde tas opp, forslag til evt. gjester, hvordan kan/bør Diskusjon.no brukes mer/mindre som utgangspunkt for samtaler ol. Så bare kom med innspill på hvordan podcasten bør være fremover, det setter vi pris på! Neida, har ingen forslag. Hadde bare håpet at det var noe annet enn en Podcast som lå skjult bak reklame-"stuntet" Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 1. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Intressant. Skal høre igjennom i kveld en gang Artig podcast dette da. Emner som jeg tror kan passe inn i en podcast, kan være diskusjoner/historier rundt intressante personer. F.eks er det jo mange dokumentarer om folk som har overlevd utrolige ting, eller folk som har vært "badass" opp igjennom tidene. Count Dankula har jo vært innom mange personer som kanskje ikke så mange har hørt om. Fact Fiend har også vært innom mange forskjellige temaer som det går an å dra inspirasjon ifra f.eks. Mye rart dere kan gjøre, gleder meg til flere episoder kommer ut. Endret 1. mai 2019 av Fenrisúlfr 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 Intressant. Skal høre igjennom i kveld en gang Artig podcast dette da. Emner som jeg tror kan passe inn i en podcast, kan være diskusjoner/historier rundt intressante personer. F.eks er det jo mange dokumentarer om folk som har overlevd utrolige ting, eller folk som har vært "badass" opp igjennom tidene. Count Dankula har jo vært innom mange personer som kanskje ikke så mange har hørt om. Fact Fiend har også vært innom mange forskjellige temaer som det går an å dra inspirasjon ifra f.eks. Mye rart dere kan gjøre, gleder meg til flere episoder kommer ut. Utrolig koselig tilbakemelding, og tusen takk for gode innspill! Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 Hvorfor så begrenset tilgjengelighet? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Såvidt jeg har forstått det er det noen tjenester som har restriksjoner på nye podcaster, f.eks. iTunes. Dette kan Gavekort svare bedre på. Edit: kort sagt: tilgjengelighet kommer. Endret 2. mai 2019 av Larzen_91 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 Det kommer flere tjenester etterhvert ja. iTunes har en godkjenningsprosess som vi må gjennom. Vi har også en standard RSS feed som jeg har glemt å lenke til, så den kan dere også bruke. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 Artig podcast dette da. Emner som jeg tror kan passe inn i en podcast, kan være diskusjoner/historier rundt intressante personer. F.eks er det jo mange dokumentarer om folk som har overlevd utrolige ting, eller folk som har vært "badass" opp igjennom tidene. Count Dankula har jo vært innom mange personer som kanskje ikke så mange har hørt om. Fact Fiend har også vært innom mange forskjellige temaer som det går an å dra inspirasjon ifra f.eks. Mye rart dere kan gjøre, gleder meg til flere episoder kommer ut. Er veldig glad for å høre at det falt i smak. Jeg har notert meg forslagene dine til en fremtidig episode. 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 2. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 Forslag: Introduser dere i starten med brukernavn og sånn istedenfor på slutten. Bra første episode. Hvor ofte tenker dere å pumpe ut episoder? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 2. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 Forslag: Introduser dere i starten med brukernavn og sånn istedenfor på slutten. Bra første episode. Hvor ofte tenker dere å pumpe ut episoder? Vi har vel kjørt en liten diskusjon på dette med å kjøre en intro med navn i startet av episodene også, så det blir vel det også om ikke en slags mellomting Ellers så skal vi prøve så godt som mulig å få til minst en episode i uka 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 Morsomt! Så nå er det bare å vente på invitasjon til å gjeste? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 Morsomt! Så nå er det bare å vente på invitasjon til å gjeste? Om du har et tema du tror er kult å diskutere med oss i en episode så kan du sende meg en PM. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2019 Om du har et tema du tror er kult å diskutere med oss i en episode så kan du sende meg en PM.Skal ta det til etteretning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå