Black-panda Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg har lenge hatt mistanker om at kona til eksen min, som jobber på NAV, har snoket i mine saker over flere år. Jeg sendt inn en sak på dette og fikk det bekreftet. Hun har over en 6 års periode vært inne å lest om meg regelmessig og flere ganger i mnd, og funnet info om mine saker. NAV sendte meg et skriv og beklaget dette og de så svært alvorlig på saken og skulle «etter deres retningslinjer» straffe vedkomne. Hva slags «straff « snakker vi om da? Jeg har vært stalket i 6 år og synes dette er veldig ubehagelig.. Alt hun vet om meg og alt hun sikkert har gått rundt å snakket om ang meg. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Kjenner dette IKKE er greit! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 I tillegg til at Krikkert sikkert svarer deg her etter hvert, så tenker jeg at advokatvakt er noe du bør google, om du har det i din kommune eller tilhørende kommune. Da får du snakke 15 minutter med advokat vanligvis på ditt nærmeste bibliotek. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg sendt inn en sak på dette og fikk det bekreftet. Et lite sidespørsmål bare: På hvilken måte fikk du det? Kan du få oversikt over alle som har hatt tilgang til dine dokumenter? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Politiet og Fylkesmannen. Et lite sidespørsmål bare: På hvilken måte fikk du det? Kan du få oversikt over alle som har hatt tilgang til dine dokumenter? Alle tilgangsforespørsler loggføres. Du har krav på å se hvem som har og har hatt tilgang til dine dokumenter. 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Må være ekkelt å ha en slik mistanke bare for å få den bekreftet. Hun som snoker i saken din av private årsaker bør miste jobben, hun er ikke egnet i å sitte i en slik stilling som innebærer taushetsplikt. 6 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 https://www.nettavisen.no/na24/tidligere-nav-sjef-fikk-15000-i-bot-for-snoking/3423535778.html https://www.nrk.no/norge/tidligere-nav-leder-domt-for-snoking-1.14468023 3 Lenke til kommentar
Black-panda Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg vurderer å ta kontakt med advokathjelpen i morgen. 30 min gratis. Legge frem saken og høre hva jeg kan gjøre med denne absurde situasjonen.. 8 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Håper du tar seg tid til å oppdatere her over tid hvis og når det blir utvikling, hvis du føler det er riktig da. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå