RaymondK Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Er det noen av de "norske" hotellkjedene, slik som Thon, Scandic, Choice etc. som har bedre fordelsprogram enn andre? Eller er dem så like at det ikke er noe å ta med i vurderingen når man bestiller hotell? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Har aldri fått noe særlig fornuftig ut av de nordiske programmene. Thon er spesiell med at alle som er innmeldt får gullstatus og gratis avis eller vannflaske når du kommer dit. De har også flere steder det lite annonserte gratis tilbudet "kveldsmat" som fungerer greit som middag. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg hadde toppstatus i club carlson(radisson) før, var greit fornøyd med det. Men etterhvert som det ble mer reiser til plasser uten disse hotel'ene har jeg gått over til hotels.com heller og har gullstatus der. Får noen gang småting og rom oppgradering, men da må en velge rett hotel. Det er dog langt i fra lojalitetskort i en fast kjede. Men, sikrer meg 5-15 gratis hotel netter pr år, så lett verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå