Gå til innhold

Reorganisering av ok.no delen av forumet


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg mener det vil være direkte tåpelig å slette meldinger! dere så hvor glad den online verden ble når forumarkivet til et kjent forum ble offentliggjort nylig!

 

Mener ikke det bør hete "vannkjøling", for da får vi samme problematikk som med HW/linux som blir brukt til (som rett er ) til *nix, BSD, linux og alternative OS (etter min mening burde den hete "Alternative OS").

 

Mener den nye bør hete "Ukonvensjonell kjøling", mao ikke nødvendigvis ekstremkjøling.

 

Jeg oppfordrer ok.no ansvarlige til å utfordre leserne til å komme med _fulle_ forslag til hvordan det nye kategorisystemet skal bli (det er vi som bruker det!), og så holde en avstemning.

Lenke til kommentar
Quote:


On 2002-03-05 05:17, EL_Lobo skrev:

Sjekka ut

hehehe skjønte ikke først att du mente overklokking.no når du skrev ok.no

i ditt innlegg Anders

begynte og lure på hva fan slags forum det var det der ? Frisørforum, hehehehe

foresten fine damer :smile:


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-05 05:17 ]</font>


må nesten si meg enig der....
Lenke til kommentar

Quote:


sjanten skrev (2002-04-30 22:21):

Mener den nye bør hete "Ukonvensjonell kjøling", mao ikke nødvendigvis ekstremkjøling.


 

Kategorien vil jo hovedsaklig bli brukt til vannkjøling akkurat som (jeg antar at) Linux kategorien på hw.no blir mest brukt til Linux. Derfor kunne det hete "Vannkjøling og ukonvensjonell kjøling" og "Linux og alternative os". Slik kunne nye folk finne lettere fram. Bare et forslag altså :smile:

Lenke til kommentar

Hadde vert fint med vannkjøling i en egen kategori..

 

Så "Annen kjøling" eller noe - "Støydemping" er jo en egen, så der kan postes det som handler om støy demping selv om vannkjøling også kan ligge der.. men hvis det er egen kategori for vannkjøling så bør den brukes først.

 

Ialf "Vannkjølign", "Grafikkort" kategorien fungerer fint, så hvorfor skulle ikke en "Vannkjøling"s kategori fungere? :smile:

 

Og _IKKE_ slett alle postene.. det blir bare for dumt..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Quote:


Xell skrev (2002-05-24 08:17):

trodde du skulle bruke de forslagene som var kommet her!?


 

Quote:


CannoliBoy skrev (2002-05-12 14:07):

Jeg tør ikke si at jeg får fikset dette fort, men jeg tar sjanten på ordet. Skriv ned FULLSTENDIGE kategoriinndelinger, så setter jeg igang en poll når vi får noen å velge mellom. Så er det bare å begynne med drittjobben...




Lenke til kommentar

Quote:


Corleone skrev (2002-05-24 15:41):

Quote:


Xell skrev (2002-05-24 08:17):

trodde du skulle bruke de forslagene som var kommet her!?


 

Quote:


CannoliBoy skrev (2002-05-12 14:07):

Jeg tør ikke si at jeg får fikset dette fort, men jeg tar sjanten på ordet. Skriv ned FULLSTENDIGE kategoriinndelinger, så setter jeg igang en poll når vi får noen å velge mellom. Så er det bare å begynne med drittjobben...





 

sorry, mack. Kommer med forslag i løpet av kvelden :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Corleone skrev (2002-05-31 20:06):

Tror nok at de laget et nytt forum og lar dette stå for de som her lyst å se gjennom mange nyttige tips og løsninger.


 

Eller at de nye kategoriene starter tomme, men at gamle poster som tidligere å i kategorier som ikke eksisterer lenger kun er tilgjengelig ved søk og ikke ved browsing.

Lenke til kommentar

Lite forslag? Her er et:

 

Nyheter:

 

Fungerer som tidligere. Nyheter fra andre websteder som har stor interesse for hos overklokkere.

 

Grafikkort:

 

Alt som har om grafikkort legges her.

 

Luftkjøling:

 

Alt som har med luftkjøling legges i denne kataogorien.

 

Vannkjøling:

 

Vannkjøling blir mer og mer populært og trenger en egen post.

 

Ekstremkjøling:

 

Får og ikke blande dette med vannkjøling syns jeg at den kan ha en egen kategori. Alt fra Vapochill til hjemmesektra kjøleskapløsninger kan legge her.

 

Prosessoroverklokking:

 

Alt som har med overklokking av prosessorer.

 

Casemodding:

 

Alt som har med modivikasjon av kassa. Alt fra skjering til neonlys.

 

Støydemping:

 

Alt fra støydempingsmatter til fanbus.

 

Fire siste kategoriene kan være som før. Bare forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...