Smedsrud Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Dette får du for omtrent 2000 kroner.SAMLETEST: Nvidia GTX 1660 og GTX 1650 Lenke til kommentar
BKAA Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 "Det egner seg heller ikke særlig godt til strømming, takket være den såkalte NVENC-brikkens fravær." Den har en NVENC-brikke. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 "Det egner seg heller ikke særlig godt til strømming, takket være den såkalte NVENC-brikkens fravær." Den har en NVENC-brikke. Det har det, men bruker gammel tech for å spare penger. 2 Lenke til kommentar
BKAA Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 "Det egner seg heller ikke særlig godt til strømming, takket være den såkalte NVENC-brikkens fravær." Den har en NVENC-brikke. Det har det, men bruker gammel tech for å spare penger. Det kan også være at de brukte Volta encoderen for å spare strøm. Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Enda et patetisk mellomklasse-kort fra Nvidia. Har som regel vært kortene i denne prisklassen som har gitt mest ytelse per krone... RX570 og 580 virker jo mer som en god vin som bare blir bedre og bedre med årene i mine øyne. 4 Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 At AMD RX 580 8GB som kom ut for 8 år siden har samme ytelse som dette skjermkortet, sier mye om tek.no om hvorfor dette kortet i det hele tatt vart testet her. I tillegg at skjermkortet fikk toppkarakter, blir et tillegg mysterium for meg. 1 Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 RX 580 kom 18 April 2017 så hvor du har 8 år i fra skjønner jeg ikke helt. https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-580.c2938 Lenke til kommentar
JayMJay Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Så ingen 1080 kort på lista, men nå har jeg bare skumma igjennom. Det er vel kanskje siden de ikke er til salg lenger. Jeg er spent på hvordan Nvenc brikkene kommer til å gjøre transcoding jobben forover ha sett noen gode resultater med både PMS og Emby, men det har også hvert no inkonsistente resultater. Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 Så ingen 1080 kort på lista, men nå har jeg bare skumma igjennom. Det er vel kanskje siden de ikke er til salg lenger. Jeg er spent på hvordan Nvenc brikkene kommer til å gjøre transcoding jobben forover ha sett noen gode resultater med både PMS og Emby, men det har også hvert no inkonsistente resultater. Hei, Ingen 1080 i grafene for disse budsjettmodellene, men du finner sammenlignbare tall i tester av sprekere kort, som 2070 ol. 1 Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 RX 580 kom 18 April 2017 så hvor du har 8 år i fra skjønner jeg ikke helt. https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-580.c2938 Var nok GTX 580 han blandet med.. Lenke til kommentar
lystfiskern Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Skuffende feil vinklet overskrift på artikkelen din Smedsrud! Burde ha vært "så DÅRLIGE er faktisk Nvidias nye billigkort" eller rett og slett "Styr unna, AMD har bedre alternativer!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå