DjSlayer Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Det kalles vel incel uansett om det er menn eller damer? Jeg foreslår at inceler av begge kjønn arrangerer en stor fest og sjenker seg dritings. De kalles femcels. Femcels og incels har forskjellig motivasjon Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 De kalles femcels. Femcels og incels har forskjellig motivasjon Forskjellen er? Incels liker å ligge å kose seg i dritten de også. Lenke til kommentar
OlavEH Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 hva med stygge og smell feite damer som ingen vil ha? Jeg ser stadig vekk slike damer som går rundt og triller på unger. Så tydeligvis noen som vil ha dem. Enkelte menn bryr seg mindre om at dama er bælfeit. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 De kalles femcels. Femcels og incels har forskjellig motivasjon Så om jeg har forstått rett: Incel = ufrivillig sølibat Femcel = kvinnelig sølibat Som i at kvinnelig og ufrivillig er to motpoler? 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg ser stadig vekk slike damer som går rundt og triller på unger. Så tydeligvis noen som vil ha dem. Enkelte menn bryr seg mindre om at dama er bælfeit. Det betyr bare at det er enda styggere menn som går for de damene, og at du ikke er så uheldig med ditt eget utseende. A lid for every pot and all that. 1 Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Forskjellen er? Incels liker å ligge å kose seg i dritten de også. Du lager bare stråmenn av incels. Så om jeg har forstått rett: Incel = ufrivillig sølibat Femcel = kvinnelig sølibat Som i at kvinnelig og ufrivillig er to motpoler? Det er det samme, men ikke det samme på en gang. Forøvrig tror jeg att noe av motivasjonen for å gi kvinnelige incels en egen betegnelse er den samme som å kalle drap på kvinner for "femicide" og ikke "homocide". Det er fordi kvinner er "spesielle". Edit: Er litt for sliten, så jeg la ikke merke til feilen Endret 2. mai 2019 av DjSlayer 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Du lager bare stråmenn av incels. Med ett enkelt spørsmål? Hahahhahha wtf. Tror du ikke helt forstår hva en stråmann er. Hvis du sliter med å svare på det så bare si det. Er ingen skam i å lære noe nytt, er det ikke det vi er her for? 1 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Blå resept på sminke, treningssenter og pepsi max? 1 Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Med ett enkelt spørsmål? Hahahhahha wtf. Tror du ikke helt forstår hva en stråmann er. Hvis du sliter med å svare på det så bare si det. Er ingen skam i å lære noe nytt, er det ikke det vi er her for? Jeg har ingenting å lære fra deg, men hvis det er en trøst, de fleste lager stråmenn av dem uansett. P.S. De fleste som er her er ikke her for å lære, men heller for å forkynne sin politiske ideologi. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Det betyr bare at det er enda styggere menn som går for de damene, og at du ikke er så uheldig med ditt eget utseende. A lid for every pot and all that. Eventuelt at folk bare liker forskjellige ting. 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Eventuelt at folk bare liker forskjellige ting. Det også! Hva jeg finner tiltrekkende finner ikke alle damer tiltrekkende. Sånn er det jo med menn også, lov til å ha preferanser liksom Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 grunnen til at jeg foretrekker feite og stygge damer som ingen vil ha er ikke fordi jeg er stygg selv men mest fordi de stygge damene er mer trofaste. ellers trenger feite damer også kjærlighet synes jeg. tenkt dere hvis man plukker ut øyene våres, vil utseende bety noe da? eller når vi blir gamle og stygge. utseende er ikke evig varende heller Lenke til kommentar
missi Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 grunnen til at jeg foretrekker feite og stygge damer som ingen vil ha er ikke fordi jeg er stygg selv men mest fordi de stygge damene er mer trofaste. ellers trenger feite damer også kjærlighet synes jeg. tenkt dere hvis man plukker ut øyene våres, vil utseende bety noe da? eller når vi blir gamle og stygge. utseende er ikke evig varende heller Har en konkret plan om å dø før jeg blir gammel og stygg. Hva i alle dager skal en bli sånn gammel gammel for? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Jeg skal bli 100 år og nyte å bli pleiet av lekre hjelpepleiere til jeg kreperer. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Jeg skal bli 100 år og nyte å bli pleiet av lekre hjelpepleiere til jeg kreperer. Da må du jobbe for å ha ræva full av penger. Aldri skjønt fascinasjonen med å ville leve så lenge når kroppen begynner å feile. Er helt vilt at staten har klart å overbevise folk om å kaste bort hele livet på ting de burde eller føler at de må gjøre, for så at man skal nyte de siste årene på jorda ved å drite på seg, bli vaska av 40 forskjellige folk hver uke, behandlet som mindreverdig og dritt av samfunnet generelt... det er en spesiell drøm jeg ikke deler! Endret 3. mai 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Så om jeg har forstått rett: Incel = ufrivillig sølibat Femcel = kvinnelig sølibat Som i at kvinnelig og ufrivillig er to motpoler? Du får ha meg unskylt for min korthet tidligere, slet med ryggvondt og hadde ikke tålmodighet til lengre forklaringer på grunn av dette. Mitt intrykk er (merk att dette er kun mitt intrykk) er att mannlige incels er i hovedsak offre for ting utenfor deres kontroll, dvs psykisk helse eller de er offre for mobbing, og muligens utseende. Merk en av historiens mest kjente vitenskapsmenn var også en incel nemlig Isaac Newton. Ergo de er ufrivillige sølibate fordi de er offre for ting utenfor deres kontroll. Femcels derimot virker som om de er offre for deres egne valg, ett utsvevende liv i 20 årene og når de ønsker å slå seg ned i 30 årene er det ingen som vil ha dem, i tillegg til å la kroppen forfalle så har de kanskje ett barn eller to på slep også. I forkant også av en total tilfeldighet gav en av mine favoritt Youtubere ut denne videoen (jeg har ikke sett den ferdig ennå så hennes konklusjon er ukjent for meg, den er trossalt på 50 minutter). Og før noen kommer og sier at "det bare er en youtuber" så inneholder hennes videoer referanser til vitenskaplige artikler. Mitt intrykk er att likheten mellom disse to gruppene er att de begge er ute etter ett fast og stabilt forhold, med den sexen som følger. Veldig mye gjettverk fra min side, og jeg liker det ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Moderatormelding Tråden har blitt flyttet i fra politikk til ny korrekt kategori; OT-baren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå