ex-jordbærplukker Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 hva med stygge og smell feite damer som ingen vil ha? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Smellfeite kvinner er meget populære og ettertraktet i Gambia. Derav skytteltrafikk av kvinner fra Europa. Selv vår egen statsminister har vært med på reisen, og legger ikke skjul på det. Hvorfor skamme seg? Aftenposten har skrevet om Ernas Gambiske kjæreste, og bruker ord og formuleringer som aldri hadde blitt godkjent i kommentarfeltet på Resett. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Antagelig ikke så veldig mye, da kvinner ingen menn vil ha sex med er en ekstremt liten gruppe. Jeg skjønner at dette skal være et motstykke til tråden om menn kvinner ikke vil ha sex med, men det kvinnelige motstykket til disse er nok heller kvinner menn kun vil ha sex med, og som blir bitre og sinte på grunn av dette. 5 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 De reiser til Gambia eller så bør de stemmer på venstresida slik at det blir enklere for å få familiegjenforeningen med yngre gutter (les: opptil 30 år yngre) fra Afrika. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Det kalles vel incel uansett om det er menn eller damer? Jeg foreslår at inceler av begge kjønn arrangerer en stor fest og sjenker seg dritings. 9 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Det kalles vel incel uansett om det er menn eller damer? Jeg foreslår at inceler av begge kjønn arrangerer en stor fest og sjenker seg dritings. Gitt at det antagelig ender opp som en pølsefest høres det ut som en dårlig løsning, med mindre disse er så desperate at de har seg med andre av samme kjønn. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Jeg tror det er en del incels av begge kjønn, men la gå og si du har rett. At det er få kvinnelige incels. Da må jo det bli en heftig ego-boost for disse og eliminere den gruppa i hvert fall. Og samme antall mannlige. Da har man i hvert fall løst deler av problemet. Men som sagt, jeg tror det er en god del kvinnelige incels også. Det er en viss risiko for at festen kan ende opp på en helt annen måte: Ingen finner hverandre. Alle setter for høye krav til motparten og alle går alene hjem. Det er jo derfor de er incels. Hadde de senket kravene og funnet seg noen på sin eget nivå ville de ikke vært incels lengre. Poenget med det må jo være at festen gir de økt selforståelse og at de kanskje senker kravene ved neste anledning. Endret 1. mai 2019 av Simen1 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg tror det er en del incels av begge kjønn, men la gå og si du har rett. At det er få kvinnelige incels. Da må jo det bli en heftig ego-boost for disse og eliminere den gruppa i hvert fall. Og samme antall mannlige. Da har man i hvert fall løst deler av problemet. Men som sagt, jeg tror det er en god del kvinnelige incels også. Det er en viss risiko for at festen kan ende opp på en helt annen måte: Ingen finner hverandre. Alle setter for høye krav til motparten og alle går alene hjem. Det er jo derfor de er incels. Hadde de senket kravene og funnet seg noen på sin eget nivå ville de ikke vært incels lengre. Poenget med det må jo være at festen gir de økt selforståelse og at de kanskje senker kravene ved neste anledning. Mulig jeg har missforstått definisjonen incel, men i mitt hode går dette på å leve i ufrivillig sølibat. Om en lever i sølibat fordi en ikke synes noen potensielle partnere er tilstrekkelig attraktive høres det for meg ut som et mer eller mindre frivillig sølibat, men som sagt godt mulig jeg tolker begrepet feil. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Mange som er incel er faktisk i realiteten volcel. Lykke til med å overbevise en selverklært incel om det da.. Edit: Hvorfor? Fordi det er enklere å gi samfunnet skylden enn å rette fingeren mot seg selv og se hva man gjør galt og gjøre noe annerledes (som å ikke jage vekk kvinner ved å behandle og omtale dem som mindreverdige). Endret 1. mai 2019 av BuffyAnneSummers 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Ingen kvinner er så stygge at de ikke kan drikkes fine. Det er bare et spørsmål om mengde alkohol. 3 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Ingen kvinner er så stygge at de ikke kan drikkes fine. Det er bare et spørsmål om mengde alkohol. jeg trenger minst 1 liter hennessy xo med henne Endret 1. mai 2019 av konspirasjonsteorist 1 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 I mange samfunn er det vanlig å gi medgift. 1 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) jeg tror det var eks dama til gabri3l Endret 1. mai 2019 av konspirasjonsteorist Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Idiotisk tråd, samme som den som omhandler menn. Sex er noe privat som ingen har noe med! La ting som skal få være privat, være det. Ikke alt må frem i dagens lys, bare fordi vi lever i Vannmannens tidsalder! 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Basert på en del av utsagnene her, så bør vel denne tråden til Humor-delen eller noe sånt. Passer ikke i en seriøs debatt dette her. Vi vet at det er svært mange ensomme eldre kvinner som gjerne kunne tenke seg en partner for eksempel. De dør noen ganger alene uten å ha noen rundt seg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Basert på en del av utsagnene her, så bør vel denne tråden til Humor-delen eller noe sånt. Passer ikke i en seriøs debatt dette her. Vi vet at det er svært mange ensomme eldre kvinner som gjerne kunne tenke seg en partner for eksempel. De dør noen ganger alene uten å ha noen rundt seg. Ja for det viser ikke at forumet ikke tar menn og kvinner like mye på alvor. Dum idee. 1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Enten du er gubbe eller dame, så kan man finne noen som er villig. Det handler vel mer om at det finnes antisosiale folk som ikke har lyst til å legge inn arbeidet som trengs for å finne en partner og bruker heller energien sin på å klage på internett. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå