lonlohne Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Nytt design, nye farger og nye funksjoner er i vente.Facebook med nytt design og meldingsprogram Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Har nå hatt messenger som egen app så lenge jeg ksn huske. 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 – Fremtiden er privat. – Jeg skjønner at det er mange som ikke er sikre på om vi er seriøse når vi sier dette. Vi har ikke akkurat det beste ryktet når det kommer til personvern akkurat nå, for å si det mildt. Men jeg er forpliktet til å gjøre dette godt og å starte et nytt kapittel for produktet vårt, fortalte Zuckerberg. Dagens. 2 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Den eneste kvaliteten dette utsagnet hadde var at det rant nokså raskt gjennom fingrene. Endret 2. mai 2019 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Jo mer den mannen snakker om og forsøker å selge "ditt privatliv vil være privat" jo mer skjønner jeg at planen er motsatte. Hele pitchen går ut på å selge deg noe som ikke finnes for at du skal dele mer av ditt privatliv på plattformen som da gir data de kan bruke i sin modell. Facebook er gratis fordi du er produktet. Han tenker nok heller "ditt privatliv er vår fremtid". Tenk det motsatte av hva han sier så er man close. Ingenting man skriver på facebook er egentlig privat, ikke ovenfor Facebook selv. Også denne "messenger encrypted phone2phone" er litt "yeah right". Litt synd at han eier Whatsapp, det er en god app, men i dets hender er man skeptisk. Endret 1. mai 2019 av Theo343 2 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Haha, for en evil villain du er, Mark! Og massene løper rett i henda på deg! Verden vil bedras! Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 – Fremtiden er privat. – Jeg skjønner at det er mange som ikke er sikre på om vi er seriøse når vi sier dette. Vi har ikke akkurat det beste ryktet når det kommer til personvern akkurat nå, for å si det mildt. Men jeg er forpliktet til å gjøre dette godt og å starte et nytt kapittel for produktet vårt, fortalte Zuckerberg. Dagens. Eneste grunnen til at Facebook skulle byttet til å verne om privatlivet vil være for å ødelegge for konkurrenter. Hvis Facebook nå støtter lovforslag med tung regulering, så kan ingen nye konkurrenter dukke opp. Facebook derimot, har allerede samlet inn og trent sine algoritmer slik at det ikke er nødvendig lengre... 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Fremtiden er privat om du sletter Facebook kontoen. 2 Lenke til kommentar
nems Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 For en vits. Håper folk får hodet ut av sanden og forlater plattformen en gang for alle. Lenke til kommentar
farida utami Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 wow it's amazing, facebook not only updates its features but also changes the design to change facebook's focus from before. in another article I read there was a movement on famous youth to introduce digital speed facebook. you can read it here http://www.lib.unair.ac.id/index.php?option=com_content&view=article&id=1332:facebook-laju-digital&catid=19&Itemid=359&lang=id Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå