Øystein.F. Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Norsk folketru of svoltne rotter står på menyen denne månaden.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mai Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Gleder meg til å spille Sigil. Er en gratis expansion pakke til originale doom ifra John Romero som er en av de originale skaperne. De som kjøpte en fysisk utgave av spillet skal få tilgang til det første uken av mai, men vi andre skal få tilgang gratis andre uken i mai. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Rage 2 hoppes glatt over. spillte eneren en del men man blir fort lei av slike hjernedøde spill. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Draugen kan bli interresant. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) Vi har ikkje lagt bak oss den mest intense månaden i historia, for å seie det slik. Haha, føltes nok ikke det for konsollredaksjonen i Gamer, nei. Tenk å følge så dårlig med, og være så uinteresserte i det som rører seg der ute. For de som liker gode spill var det en fantastisk måned. Årets soleklart beste så langt. Vi har blant annet fått årets beste spill til nå. Mai ser også veldig lovende ut, men ikke pga noe av det Gamer ser fram til såklart. Endret 30. april 2019 av radiohodet Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) Vi har ikkje lagt bak oss den mest intense månaden i historia, for å seie det slik. Haha, føltes nok ikke det for konsollredaksjonen i Gamer, nei. Tenk å følge så dårlig med, og være så uinteresserte i det som rører seg der ute. For de som liker gode spill var det en fantastisk måned. Årets soleklart beste så langt. Vi har blant annet fått årets beste spill til nå. Mai ser også veldig lovende ut, men ikke pga noe av det Gamer ser fram til såklart. de som liker gode spill, den er fin. Godt alle er enige om hvilke spill som er gode. Du skriver veldig mye uten å nevne navn på et eneste spill?! kan jo være flere som ikke har fått med seg disse perlene som april hadde å by på? Endret 30. april 2019 av barezell 7 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Snubla over Mordau ( tror det skrives sånn) i går. Herlighet så morsom spill! Hadde aldri i verden trodd jeg ville like et spill jeg visste så lite om så mye ??? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Gledes vilt til RAGE 2! Det ser helt bananas ut. Synd det ikke har co-op bare... Ellers så blir det å spille A Plague Tale: Innocence også som ser veldig spennende ut. Gjør jo heller ikke noe at det vil være i 4K på X Håper Draugen blir bra for da ender jeg vel opp med det også....kjære lommebok...forlat mine synder..som jeg....bla bla bla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå