Stor Oddnoga Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Holder på å mekke en liten HTPC. Har tatt med meg diverse deler fra jobben som jeg gjerne skulle ha testet. Kom akkurat på at jeg mangler en av og på knapp. Skulle gjerne ha testet dette i kveld, for hvis det funker kjøper jeg et annet skjermkort til den i morgen. Finnes det noen måte å starte pc'en på uten denne knappen? Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Enkelte hovedkort kan settes opp til å starte når du trykker på en tast på tastaturet. Sjekk manualen din. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 bruk en skrutrekker eller noe annet elektrisk ledende til å kortslutte pinnene til av/på-knappen. bare berør den et lite sekund så skal maskinen starte. bruker den metoden når jeg tester maskiner før jeg setter skiten inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Takker for svar. Funker fint å kortslutte pinnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå