Populært innlegg sfRoyal12 Skrevet 30. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2019 Jeg besøker forumet fra tid til annen for å se om det er noe interessant som diskuteres, og det er det ikke så lett å vite lenger da det eneste som vises på forsiden er ubrukelige tråder om tall, synonymer, ettordsinnlegg osv. 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 30. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2019 (endret) Helt enig med deg, jeg er også utrolig lei av disse teite lekene. Jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke tiden sin på noe så meningsløst Kanskje det er mulig å fjerne de fra forsiden på noen måte? Kanskje ved å legge alle "leker" i en egen kategori som skjules fra frontend? Endret 30. april 2019 av TMB 20 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Deltar ikke selv i disse trådene, men ser de som et symptom på at det i perioder ikke er så mange fengende tema. Ikke noe stort problem. Hvis folk ønsker å ha dette som tidsfordriv, så er det vel greit nok. Lenke til kommentar
sfRoyal12 Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 Hadde ikke vært noe problem om det var mulig å filtrere bort disse trådene fra feeden på forsiden 3 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Ja, dette er slitsomt - alle interessante tråder "drunkner" i støyen fra disse tøysetrådene. Ikke at det er noe feil med tøysetråder - det er bare det at de er så mange og har så mange innlegg. De som bruker trådene skriver ikke et innlegg i ny og ne - men fyller på med innlegg i en haug av tråder - nesten samtidig. Jeg ser at jeg stadig "går glipp av" interessante tråder på grunn av dette. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 30. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2019 Støttes. Dette har eskalert i det siste og blitt et ordentlig irritasjonsmoment. Det burde være mulig å skjule disse for andre enn de som ønsker å delta, for alt interessant drukner jo fullstendig, og eneste måten å finne innhold på blir å besøke de enkelte kategorier. 13 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Eg brukar aldri framsida, men den enkelte brukar får kanskje ikkje filtrert ut noko der. I Nytt Innhold kan du filtrere vekk heile kategorien Lekeplassen. Eg brukar stort sett kun Mine Innlegg og Nytt Innhold og ser aldri noko til desse trådane. Om mogleg hadde det ikkje gjort noko om den kategorien ikkje vart inkludert i lista på forumframsida. 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Eg brukar aldri framsida, men den enkelte brukar får kanskje ikkje filtrert ut noko der. I Nytt Innhold kan du filtrere vekk heile kategorien Lekeplassen. Eg brukar stort sett kun Mine Innlegg og Nytt Innhold og ser aldri noko til desse trådane. Om mogleg hadde det ikkje gjort noko om den kategorien ikkje vart inkludert i lista på forumframsida. Hvordan får du filtrert vekk lekeplassen? 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Slik jeg forstår det er forumaktiviteten synkende, de som fortsatt er aktive brukere og lager nye tråder / poster får dermed sine innlegg vist frem mer. Er selvfølgelig helt enig i at det hadde vært greit å kunne selv sette opp på en enkel og grei måte hva man ønsker å se og ikke se og til og med fjerne konkrete innlegg / kategorier / tråder fra å dukke opp da man har forskjellig interesser. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 En ting er at aktiviteten er synkende, men om synligheten av diskusjoner drukner i støy er jo ikke akkurat det noe som bidrar positivt til å skape mer konstruktiv aktivitet. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Hvordan får du filtrert vekk lekeplassen? I headingen for nytt innhold er det en knapp for "Vis filter". I valgene som dukke topp kan du sette kriteriene, og nederst på "Andre" finner du "Filtrer etter forum", som åpner en kategori-liste der du kan krysse av for hvilke kategorier du vil se. Geir 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 I headingen for nytt innhold er det en knapp for "Vis filter". I valgene som dukke topp kan du sette kriteriene, og nederst på "Andre" finner du "Filtrer etter forum", som åpner en kategori-liste der du kan krysse av for hvilke kategorier du vil se. Geir Fant vel egentlig ut det selv - jeg var mer ute etter en løsning hvor jeg kunne velge hvilke kategorier jeg ikke vil se. Takk for info. Men vil gjerne ha en bedre løsning for å slippe lekeplassen. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Fant vel egentlig ut det selv - jeg var mer ute etter en løsning hvor jeg kunne velge hvilke kategorier jeg ikke vil se. Takk for info. Men vil gjerne ha en bedre løsning for å slippe lekeplassen. Den fungerer, men du må berre markere alle kategoriane du vil ha, og ekskludere td. Lekeplassen. Fort gjort og då er dei vekke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Det kommer en slik funskjon hvor man kan filtrer med den nye versjonen av IPB. Dessverre har vi ikke et tidspunkt vi kan dele riktig ennå, men det kommer. Lenke til kommentar
Populært innlegg TSP Skrevet 20. mai 2019 Populært innlegg Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg har nå fjernet Lekeplassen fra "livefeeden" der tråder fra den kategorien kunne dukke opp. (På forumforsiden og i Off Topic-delen.) 22 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Nå mangler det bare å få valgt bort Lekeplassen fra 'Nytt innhold'. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 (endret) Nå mangler det bare å få valgt bort Lekeplassen fra 'Nytt innhold'. Hei. Det er mulig å gjøre dette med filteret som eksisterer alt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1846382&p=24919519 Det er en kronglete måte å gjøre det på men funker. Endret 20. mai 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå