Ny i gamet Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Noen som kan forklare meg hva jeg må gjøre for å kunne overføre ting til min nye n-gage? Jeg skjønner ingen verdens ting jeg... Er det ikke bare å putte usb-kabelen i maskinen og kjøre PcSuite? Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Putt USB-kabelen i PCn og bruk Windows Utforsker. Trenger ikke noe ekstra software som PcSuite... Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Hvor skal jeg legge f.eks musikken da? Finnes ingen mappe der som heter music e.l... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 put usbkontakten i USBKONTAKTEN på/i/ved pc'n( ) deretter its just rock og rulllll! Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 put usbkontakten i USBKONTAKTEN på/i/ved pc'n( )deretter its just rock og rulllll! Akkurat DET skjønte jeg vel! Men hva med f.eks bakgrunnsbilder da? Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Prøv deg frem så finner du alltids ut det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå