Kabeldyr Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) jeg er en av de som er inne titt og ofte, leser og holder meg oppdatert føler jeg men likevel blir jeg alltid i tvil når jeg selv skal få til innkjøp, hvertfall når det ikke er til meg selv. skal kjøpe ny mobil til fruen som nettom klarte å få sin mate 20 ødelagt. har selv en samsung s9,dette er ikke en telefon hu vil ha da hun var meget misfornøyd med sin s8. hun bruker den til sosiale medier, foto og samtaler så bra kamera,bra betteritid og trådløs lading er de tingene jeg føler er viktig. jeg har sett litt på disse men tar gjerne imot forslag og tips. xiaomi mi9 huawei p20 pro LG Gv Thinq LMG710 legger til, det gjør ikke noe om den er billigere;) Endret 29. april 2019 av Ole_chr_larsen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) 14 Mai blir Oneplus 7 lansert. 4G varianten havner nok på rundt 5000kr og den blir nok ett råskinn av en telefon, så jeg ville venta på den. Oneplus 6T vant Smartphone of the year 2018 award hos MKBHD, og da konkurerte den mot dobbelt så dyre mobiler. Nå får den neppe trådløs lading da, men lynkjapp kablet lading og stort batteri. Ellers så dropper nok p30 og p30 pro raskt i pris. Det er konge telefoner for bildetaking, men Huawei sine telefoner er full av bloatware som ødelegger opplevelsen for meg iallefall. Men om huawei har gått bra tidligere burde dem vurderes. Xiaomi Mi9 er jo og en god telefon og koster under budsjettet. Dog har den ganske bloatware basert os den og.. https://prisguiden.no/produkt/xiaomi-mi-9-369233?gclid=CjwKCAjwwZrmBRA7EiwA4iMzBGNWa3hkxwQnVxyFLL0iNNozT6nRK72k2r1dLn1sL3nxsP2EoRlV2xoC_K8QAvD_BwE#detaljer Endret 29. april 2019 av Complexity Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 NB feil i prisguiden som gjør at mi 9 SE (svakere/rimeligere tlf) priser havner blant mi 9 prisene. Selv er jeg fristet av mi 9, men jeg vet xiaomi kommer med flere nye modeller i de førstkommende månedene. Redmi kommer nok med en SD 855 variant, og det skal også lanseres en telefon basert på nye SD730, som muligens/forhåpentlig kommer i androidOne utgave (Mi A3), dvs rent android OS. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Ahh, synd. Får den alikevell for 4400kr (og kanskje billigere med å bruke kuponger) hos banggood da. Dem refunderer tollregninga så blir ingen ekstra utgifter heller. Man sier ifra seg norsle rettigheter dog, men tror aldri jeg noensinne har opplevd bedre kundeservice enn hos dem så ville ikke vært spesielt bekymra Xiaomi har iallefall mye snadder til billige penger og kommer nok mere ja. Lenke til kommentar
Kabeldyr Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 Hadde oneplus 6 og var veldig fornøyd med den egentlig selv. Må si xiaomi er noe som jeg selv synes virker fristende. Vanskelig valg dette ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Man bør kjøpe en telefon som støtter VoLTE i de nettene man trolig kommer til å bruke den i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Man bør kjøpe en telefon som støtter VoLTE i de nettene man trolig kommer til å bruke den i. Ja og Nei. Først og fremst vil jeg si meg enig i at man bør nok ha en som støtter VoLTE. Men samtidig ser jeg at dette begrenser utvalget noe forferdelig her i Norge. Så å si alle moderne mobiltelefoner støtter VoLTE, men det er Telia og Telenor som hindrer oss i å bruke de telefonene VI ØNSKER OSS med VoLTE i deres nett. Dette synes jeg er triste greier. Mange av oss vil ikke ha A4-modeller, men liker å bruke noe litt annerledes. Så at teleselskapene skal diktere hva vi skal kjøpe, det er jeg veldig i mot. Lenke til kommentar
Kabeldyr Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 Hva er minuset om man velger noe uten dette? Hva betyr dette for bruken? Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Hva er minuset om man velger noe uten dette? Hva betyr dette for bruken? Ingen 4g tale så du blir droppet på 2g nå når 3g nettene stenges når du ringer og motar samtaler. som vill si du kan ikke bruke mobil data samtidig. Lenke til kommentar
Kabeldyr Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Ingen 4g tale så du blir droppet på 2g nå når 3g nettene stenges når du ringer og motar samtaler. som vill si du kan ikke bruke mobil data samtidig. Dette sliter jeg med allerede da jeg har ice på jobben. Ingen fare det da for noen av oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Hva er minuset om man velger noe uten dette? Hva betyr dette for bruken? Minuset er at man opplever dårligere samtalekvalitet når man faller ned på 2G nå når 3G skal bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå