Sir. Roger Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei, Jeg gikk til innkjøp av min egen bursdag/julegave for noen dager siden en NEC 1300a, og i min iver etter testing så ble det lagt inn noen filmer med min gamle sony DVD-rom på HD (DVDShrink). Disse ble så brent ut da brenneren kom, og kvaliteten var som forventet. men så kom dagen da jeg skulle bruke brenneren for å legge inn en annen film, alt stopper opp i innledningen pga kopisperre, jeg forsøkte også med en som ble lagt inn med sony DVD-rom`en og samme problem kommer her ? Må man bruke en DVD-rom for å legge inn filmene man vil ta backup av, eller er det noe jeg ikke har fått med meg ? Jeg vil gjerne fortsette å bruke DVDShrink, men er åpen for andre forslag om det er tilsvarende program som er litt mildere på kopisperrer.. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har brukt Nec 1300A hos en kamerat sammen med Dvdshrink 2.3. Virker helt ok hos ham. Har du prøvd med Dvdshrink 3.0 beta5? Fikk problem med versjon 2.3 da vi skulle "ta backup" av min Terminator 3 dvd, men det virket med versjon 3.0 Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Har testet med begge versjonene, har oppgradert firmwaren om det har noe å si ? Ikke det at det byr på noen problemer å legge inn filene med DVD-rom`en, men den er ikke så kjapp som brenneren. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har selv benyttet NEC 1300A sammen med DVD Shrink 2.3. Firmwaren jeg har på NEC'en er 1.08. Har ikke opplevd problemer. Tips: Bruk gjerne AnyDVD før du starter DVD Shrink, og jeg vil satse på at du løser ditt problem. Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Ok, takker for raske svar, skal igang med testingen her nå. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 AnyDVD har ingen effekt med DVD Shrink, kun med IC8, Nero Recode, CloneDVD etc. DVD shrink fjerner jo kopisperren selv. Er du sikker på at det var et problem med kopisperre, og at din Nec har riktig sonekode for å lese DVD'en(e)? Jeg vil anbefale å laste ned Herrie's hackede Firmware, med auto reset, som gjør brenneren sinefri. Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Kjører sone 2 på alt, og det var noe med kopisperre som kom opp på feilmeldingen ja, men det spørs om jeg ikke må ta en liten test på Herries firmaware.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå