steinjarle Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Kan brukes til å stjele innloggingsinformasjon.Ny svindelmetode lager falsk adresselinje i nettleseren Lenke til kommentar
Jarl Arntzen Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Er dette nytt, altså? Trodde dette ville vært det første man forsøkte på hvis man skal lage en fiskeside? 1 Lenke til kommentar
Sebastiana Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Trodde alle scam nettsider gjorde dette Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 I Opera så er adressefeltet annerledes, så det gjør at du oppdager det; og i tillegg dukker addresselinjen opp når jeg scroller oppover, uten at jeg er på toppen av siden, så da har jeg dobbelt opp med addressefelt! Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 I Opera så er adressefeltet annerledes, så det gjør at du oppdager det; og i tillegg dukker addresselinjen opp når jeg scroller oppover, uten at jeg er på toppen av siden, så da har jeg dobbelt opp med addressefelt! Jeg bruker opera og adressefeltet dukker ikke opp når jeg scroller oppover. Heldigvis. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 I Opera så er adressefeltet annerledes, så det gjør at du oppdager det; og i tillegg dukker addresselinjen opp når jeg scroller oppover, uten at jeg er på toppen av siden, så da har jeg dobbelt opp med addressefelt! Jeg bruker opera og adressefeltet dukker ikke opp når jeg scroller oppover. Heldigvis. Nei, ikke når du scroller oppover under vanlig surfing. Hvis du scroller fortere, type for å nå toppen av siden, så dukker den opp før jeg faktisk når toppen av siden. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Bare la adressefeltet dukke opp når man skriver i et tekstfelt. Eller domenet. Det er ikke nødvendig å vise det hele tiden. Lenke til kommentar
MsSupporter Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Gjelder dette for de (få) av oss som bruker Edge? Tviler... Lenke til kommentar
snubletunge Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Gjelder dette for de (få) av oss som bruker Edge? Tviler... MS held vel på å gå over til Chromium i Edge, so om ikkje so lengje kan vi også få dette Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) Dette hørtes veldig ut som Google AMP. Endret 30. april 2019 av Snøspade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg