IonNight Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Hei.Jeg leier.Ruteren er en Netgear Nighthawk X4 R7500 fra aug 2014. Jeg har sagt til huseieren at ruteren bør skiftes ut siden nettet er så ustabilt. Han tror ikke på meg. Nettverk er ikke min spesialitet, men jeg skjønner litt, bortsett fra når dette skjer.https://imgur.com/VtPfJ7i Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Hvilket nettverks kort har du på PCen din? Nettverkskortet må også støtte 5Ghz for at maskinen skal se den. Lenke til kommentar
IonNight Skrevet 29. april 2019 Forfatter Del Skrevet 29. april 2019 Jeg har vært på 5ghz tidligere. Bruker Asus pce-ac68 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Hvilke drivere bruker du? Microsoft sine eller Asus sine? Har hatt problemer med flere nettverkskort hvor MS sine drivere ikke støtter 5GHz. Kombiner dette med at Windows Update ofte bytter ut drivere til MS sine i tide og udtide så har du total irritasjon. Lenke til kommentar
IonNight Skrevet 29. april 2019 Forfatter Del Skrevet 29. april 2019 Bruker Asus' driver Lenke til kommentar
NULL Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Et problem med PCE-AC68 er vel at det ikke støtter DFS-kanaler. Med andre ord må vel 5 GHz å ruteren tvinges på lave kanaler (36-48) - evt. at det er et valg for å ikke bruke DFS-kanaler. Mener å huske at det finnes en guide for hvordan man modifiserer inf-filen til driverne for å aktivere støtten for høye 5 GHz-kanaler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå