cathan Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har fått et 512MB XD brikke så da må jeg ha et kamera som det kan brukes på. Ville egentlig ha et Casio Exilim men jeg finner ikke en XD til SD "omformer" noen plasser. Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kjøpte nettop s5000 på Teneriffe (300- euro!!), og til den prisen er jeg veldig fornøyd. (Ser det næremer seg Kr. 3500- her så da blir det vel værdt å jobbe litt med fokusen). Ellers ligger vel Camedia C 5000(Olympus 4.91 Mp.) i samme prisklasse som Exilim? Og hvis brikken din er ny, så kjøper jeg den hvis du velger noe ikke kompatibelt. (Vaagen Cons. Kr. 1569-) Lenke til kommentar
TMH Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Casio Exilim er dårlig... eneste + er stor LCD skjerm Lenke til kommentar
cathan Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Og hvis brikken din er ny, så kjøper jeg den hvis du velger noe ikke kompatibelt.(Vaagen Cons. Kr. 1569-) Esken er ikke åpnet enda. Lenke til kommentar
coban Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Casio Exilim er dårlig... eneste + er stor LCD skjerm du er tydeligvis blant de smarteste ja, å kalle exilim dårlig er som å si at ferrari er treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå