Jahghaade-a Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) Nettop kjøpt meg mate 20 pro og har dermed for første gang en android mobil. Noen tips til hva jeg burde laste med av programvare og apper? Skal se noen videoer på yt nå men alle tips settes pris på. Moderatormelding Splittet ut av "Huawei mate 20 pro"-tråden.UderzoModerator Endret 28. april 2019 av Uderzo Splittet ut av tråd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Nettop kjøpt meg mate 20 pro og har dermed for første gang en android mobil. Noen tips til hva jeg burde laste med av programvare og apper? Skal se noen videoer på yt nå men alle tips settes pris på. Her er et godt tips. Androidbrukere er ikke sauer som går i flokk. Finn ut selv hva som virker for deg av apper og bruk det du føler for og ikke det Google føler for slikt du kanskje er vant til fra annen plattform. Youtubeappen er vel installert som standard. 3 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Jepp. Eksempel: hvis du finner ut at du trenger en app for notater som kan synkes mellom flere enheter, og ikke syns at proprietære greier og de store aktørene (Google ++) er noe for deg, så kan du se på Standard Notes for eksempel. Og ja, appen kan lastes ned fra Play store, om du skulle synes at det er enklest. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Hvis du bruker telefonen som musikkspiller via bluetooth kan jeg anbefale https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jwsoft.nfcactionlauncher&hl=no Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Pri 1 FX File explorer, Solid Explorer eller liknendede Secure Wipe Ampere App fra din operatør App fra banken Engangskode eller bank ID på mobil (avhengig av hvilken bank du bruker, du kan fortsatt bruke kodebrikka hvis du vil) VIPPS RealCalc Pri 2 Kollektivtransport (både billett og ruteopplysning) Værmelding (yr el. liknende) Here we go (kart) Tekst TV Endret 29. april 2019 av beladinka Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Her er noen av de jeg har (på Sony), noen av de var kanskje installert på mobilen når jeg kjøpte den: Gratis antivirus, har brukt Bitdefender på andre telefoner, men på Sony så fulgte det med en fra AVG. Chrome (Google) Disk (Google) Dokumenter (Google) Facebook Filer (Google) Foto (Google) Hjelp 113 Instagram Maps (Google) Messenger (Facebook) Norgeskart Norgeskart friluftsliv OneDrive (Microsoft) OneNote (Microsoft) Outlook (Microsoft) Wunderlist Youtube (Google) Yr Endret 29. april 2019 av Svein M Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Pri 1 FX File explorer, Solid Explorer eller liknendede Secure Wipe Ampere App fra din operatør App fra banken Engangskode eller bank ID på mobil (avhengig av hvilken bank du bruker, du kan fortsatt bruke kodebrikka hvis du vil) VIPPS RealCalc Pri 2 Kollektivtransport (både billett og ruteopplysning) Værmelding (yr el. liknende) Here we go (kart) Tekst TV Du trenger ingen app for BankID, da den appen ligger i sim-kortet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå