Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kviser og uren hud

Anbefalte innlegg

Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt kviser og hvite hudormer på overkroppen? Har det over hele brystet, på overarmene, ryggen og halsen. Har en del små kviser, men det er mest hudormer. Også er huden min ganske tørr der. Jeg bruker basiron i fjeset, og nå har jeg nesten ingen kviser der, men har fortsatt hudormer. Jeg vet at det går an å bruke sånn basiron wash i dusjen også, men jeg er litt skeptisk, da huden min er ganske tørr på overkroppen. I fjeset er huden derimot ganske fet, men når jeg først begynte med basiron ble den kjempetørr. Så jeg vet ikke helt om jeg tør å bruke den på overkroppen når jeg har ekstremt tørr hud der fra før av.

Anonymous poster hash: 21a51...fcd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å være i sol eller å bruke solarium har virket bra for meg.

Vet ikke om det har noen sammenheng, men lett trening og sunt kosthold ser ut til å ha en positiv effekt. Er jeg i en periode hvor jeg spiser mye dårlig mat, ser det ut til å fremme slike effekter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å være i sol eller å bruke solarium har virket bra for meg.

Vet ikke om det har noen sammenheng, men lett trening og sunt kosthold ser ut til å ha en positiv effekt. Er jeg i en periode hvor jeg spiser mye dårlig mat, ser det ut til å fremme slike effekter.

Jeg spiser for det meste sunt, og er i aktivitet hver dag, uten at det har hjulpet noe særlig :-/

Anonymous poster hash: 21a51...fcd

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+56123

Jeg synes Garnier active 3-in-1 er bra. Den fjerner døde hudceller og inneholder litt salisylsyre som er betennelsesdempende. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...