Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) Skal anbefale en by telefon til en kompis. Han vil ha det beste på markedet. Penger er ikke et problem. Hva er best? Note 9? Er det noe bedre der ute? Endret 28. april 2019 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Både Samsung S10 og Huawei P30 Pro er vel bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Både Samsung S10 og Huawei P30 Pro er vel bedre. Ikke interessert i å bytte over til en ny minnekortstandard så Huawei er utelukket pga den. S10, er den særlig bedre da? En del mindre batteri ser jeg, selv om den kanskje er bedre på en del ting også. Mindre skjerm også. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Ikke interessert i å bytte over til en ny minnekortstandard så Huawei er utelukket pga den. S10, er den særlig bedre da? En del mindre batteri ser jeg, selv om den kanskje er bedre på en del ting også. Mindre skjerm også. Vel om du vil ha større skjerm kan du jo bare gå for S10+. Batteristørrelsen betyr ikke alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Pixel 3 eller 3 xl?ikke sikker på hva som gjør den bedre. Mindre batteri og ikke plass til minnekort om jeg husker korrekt. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 ikke sikker på hva som gjør den bedre. Mindre batteri og ikke plass til minnekort om jeg husker korrekt. Ren Android, raskere oppdatering, bedre kamera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Er kameraet bedre? år inntrykk av at de begge er ganske like. Ren ANdroid er litt kjedelig, men sikkert viktig for noen. Usikker på batteritiden da. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Pixel 3 har vel en vanvittig bra nattmodus på kamera, som vel bare P30 Pro kan matche. Hva skal du med minnekort? Om du kjøper en telefon med nok plass så burde det vel duge? Man syncer jo det meste med skyen i dag, og Apper burde man absolutt ikke installere på minnekort med mindre man liker sirup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå