Traxco Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 vet ikke om jeg beveger meg i grenseland nå.. men har et problem.. Vet dere noe prog, som kan finne passord i word.(word 6.0) Skrev et brev og sperret det med passord, husker ikke hva passordet hva.. nå står jeg her,får ikke åpnet word.. dette brevet var viktig får meg,kan noen hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kan ikke se hva dette har med hardware å gjøre ? For å ikke snakke om at du må bruke et hacke program for å forbipasere et passord som neppe er lovelig. Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 http://www.subseven.ws/ Gå ditt... Se øverst, der det står "Files"... Trykk Da kommer det opp noe på siden... Gå på Passwords Crackers... så er det en av filene der som heter mocrosoft word pwd cracker... Kan hende den hjelper deg... Må pakkes ut mange ganger. Si fra hvis den funker a... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg vet ikke om jeg ville lastet ned _noe_ fra SubSeven sin side. Men for all del, prøv (men ha gjerne på antivirus). Om du har laget passordet, men bare ikke kan huske det så kan du jo prøve MSOpass. I demo versjonen ser du bare de 2 første tegnene, men det er kansje det du trenger for å huske passordet? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 beklager hvis jeg skrev dette i feil post.. ja,vet dette ^Th0mas^men hva skal jeg gjøre. kan man ikke starte opp i sikkerhetsmodus(safemodus)og få tilgang til word uten passord.. takk får alt hjelpen så langt,skal fårsøke meg på disse linkene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå