Cthulhu Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Men så liker vi å leke, da.<br data-mce-bogus="1">TEST: Segway Drift W1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) - Selv har jeg ikke balanse til slike, men det var morsomt å se iJustine's review av disse for ca. 9 måneder siden.Det er absurd hvor begrenset bruskområde disse har.Mulig dem har oppdatert bruksanvisningen sin litt siden den gang. Endret 27. april 2019 av BizzyX78 2 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 dette er en sånn ting folk med mye penger kjøper, og som kommer til å bli like mye brukt som det lille elektriske helikopteret du har. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Neste dere burde teste, er OneWheel https://onewheel.com Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Det var noen skikkelig jomfru-joggesko i artikkelbildet Lenke til kommentar
alike Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Det var noen skikkelig jomfru-joggesko i artikkelbildet Det der er Asics løpesko, og ikke noe "jomfru-joggesko som du beskriver. Bruker lignende modell selv når jeg er ute å løper ? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Det var noen skikkelig jomfru-joggesko i artikkelbildet Det er faktisk "jomfru" å ha formeninger om joggesko.. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Vel joggesko og dongeri i denne kombinasjonen blir i min omgangskrets forstått som en nerd som er oppslukt i sine hobbyer og ikke har hatt tid til å se på folk rundt seg, evt score i særlig stor grad. Joggeskoene er bra de, til jogging. Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 13. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2019 Vel joggesko og dongeri i denne kombinasjonen blir i min omgangskrets forstått som en nerd som er oppslukt i sine hobbyer og ikke har hatt tid til å se på folk rundt seg, evt score i særlig stor grad. Joggeskoene er bra de, til jogging. Jeg har uansett aldri vært noen moteløve, og akkurat disse joggeskoa er både vanntette og usedvanlig komfortable. At vi som jobber i Tek.no er nerder sier jo nesten seg selv... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå