Jegerikkedum Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Hei. Jeg var syk og fikk ikke tatt forrige eksamen og klarte ikke å levere legeattest innen 1 uke for å få ny eksamen samme år. Nå må jeg vente et år ekstra.... Har noen klart å få ta eksamen på nytt selv etter 1 ukes fristen, eller er løpet kjørt for meg? Finnes det noen muligheter? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Ja. Du må bare håpe på at de som strøk eller var syk melder seg opp til konte eksamen. Da kan du ta konteeksamen. Lenke til kommentar
Jegerikkedum Skrevet 27. april 2019 Forfatter Del Skrevet 27. april 2019 Fikk beskjed på mail at jeg ikke har rett til konte pga ikke levert legeattest innen 1 uke, og må ned et kull på grunn av dette. Og det blir konte fordi det var noen som strøk. Er det lov å gjøre et unntak pga skjønn eller lignende? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Hva var grunnen til at du ikke rakk å levere legeattest? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Er da bare å ringe å høre mann. Hvorfor spør du oss. Det haster for deg å spørre veldig pent om å de kan være så snill å la deg ta eksamen på nytt, hvis ikke blir det veldig tungvindt for deg. Og hvorfor må du ned et kull? Er dette vgs? Er det ikke bare å ta eksamen et år senere? Endret 27. april 2019 av PgUp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå