Harald Brombach (digi.no) Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 La mobilen ligge i fred.Snart kan du se Android-varslene i Windows 10 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Det jeg savner mest er å kunne slette meldinger på mobilen. Det er også frustrerende at meldinger som er lest på PC'en ikke merkes som lest på mobilen. Intil nå har jeg brukt Mighty Text og kommer til å fortsette å bruke denne til noe bedre dukker opp. Dagens versjon av My Phone holder ikke mål. Lenke til kommentar
kyrreso Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 KDE connect fungerer som en drøm på linux. Du kan også bruke skjermen som mus, sende filer til og fra, den muter musikk og pauser film når noen ringer etc.. 1 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Har brukt Pushbullet på Android og i Chrome i åresvis for dette. Sender jeg en SMS fra PC'n, så ligger den i samtalelista på telefonen også. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå