Elyas Machera Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Vet dere hva Atter en Konge heter på Svensk? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 "Sagan om konungens återkomst" det er hele navnet... "Sagan om ringen" er den første (ohhhh) "Sagan om de två tornen" sier seg selv ... dårlig navn givning synes jeg .. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 den første heter sagan om ringen HÄRSKAR RINGEN. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 den første heter sagan om ringen HÄRSKAR RINGEN. ikke det Aftonposten.se og tv4.se sier men men ... fortsatt dårlig navngivning Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg har den, jeg greide ikke å vente i fjor når jeg var på ferie, så jeg kjøpte den der:( Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Trengte det til en Konkurranse i Dagbladet Så Takk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Idiot, spammer forumet istedet for å google et halvt minutt Men hva mer kan man forvente? Edit: Btw, God Jul Endret 22. desember 2003 av bjaa Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Det er ikke så lett å finne ut navnet på den svenske versjonen i google, hva skulle jeg søkt på. Forresten prøvde jeg. Ikke gjør narr av meg Bjaa, jeg ER en spammer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå