PerAndre123 Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Tenkte å teste ut Revolut. Lastet ned app, registrerte meg og satte inn 100 NOK så jeg fikk bestilt meg VISA-kortet. Skulle teste kortet i dag så gikk på COOP OBS og skulle betale for en brus. Men da fikk jeg opp: AVVIST UGYLDIG TJENESTE FOR BRUKERSTED Noen som har dette kortet? Trodde det skulle virke alle plasser som tok VISA? Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Spør på Insideflyer.no. Ser at Revolut er mye diskutert i forumet der. Lenke til kommentar
Phithor Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Det står i appen hvorfor den ble avvist. Sikkert noe med dine innstillinger eller at du ikke har penger nok på kortet. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 Står ingenting i appen, og innstillingene ser riktige ut... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Fordi Revolut sitt visakort ikke støtter bankaxept..? Det funker sikkert hvis du går i minibanken og prøver å ta ut penger. Men hvorfor vil du bruke Revolut når Transferwise er bedre? https://www.thecurrencyshop.com.au/reviews/transferwise-vs-revolut https://www.reddit.com/r/digitalnomad/comments/9x2uvd/revolut_vs_transferwise_transferwise_the_clear/ Anonymous poster hash: 794e3...49e Lenke til kommentar
Phithor Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Coop Obs tar jo garantert Visakort som Revolut er, det er ikke et hinder. Endret 3. mai 2019 av Phithor Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Coop Obs tar jo garantert Visakort som Revolut er, det er ikke et hinder. Kilde? Altså på at Coop obs tar alle visakort og ikke bare visakort med Bank Axept? Det bør jo være lett å finne siden det er "garantert". Anonymous poster hash: 794e3...49e Lenke til kommentar
Phithor Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Nei, fant ikke noe på nett når jeg googlet, men alle matbutikkjedene gjør det. Jeg har ikke brukt bankaxept på flere år og har ikke hatt problemer med det. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Kilde? Altså på at Coop obs tar alle visakort og ikke bare visakort med Bank Axept? Det bør jo være lett å finne siden det er "garantert". Har brukt visa kredittkort i coop obs og andre dagligvarebutikker i riktig mange år, så ja, de tar vanlig visakort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå